• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-07-03 18:01:37 följande:
    Ja jag tog med ett gäng från Lindex, dag två behövdes dom hela dagarna, i poolen, på stranden ja hela tiden, vi använde inga linnen alls, utan tshirts/tunna långärm (vid brända armar) vi kastade alla badtröjor när vi åkte hem, va inget kvar av dem

Babyklänningarna absolut bra! Sen nån velourjacka typ för en kylig kväll

10 måste räcka absolut, du kommer säkert hem med oanvända set
    kommer jag säkert
    o badtshirt då..
    zip har jag lagt fram.. hmm.. jaja.. får packa om allt i moron igen.. tvättar ju nu, o finns säääkert nåt jag hellre vill ha med.. lätt o välja lixom????
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

duschar barn.... *away*

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

lätt de va o välja bland allt då???? Obestämd

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Saraia skrev 2010-07-03 21:25:20 följande:
    hur e linnena m dubbelstorlekar i modell?? fortf smala?? har bara de i enkel storlekar o de är ju smala i modellen.
    smala men åt de stora hållet.. har 92-98 åt lillan, men de är som 98..
    98-104 åt sonen e som 104..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Ocikatten skrev 2010-07-04 14:23:04 följande:

Men HALLÅ!?!? Är alla ute i solen idag?

Lalalong: Underbar söt Klara i fina Katvig-ränder!! Så härligt somrigt! Hjärta

jag e ute i solen, inne i vardagsrummet, i sovrummet, i barnens rum, i källaren o i tvättstugan...
    packar o packar o letar reda på allt o kolla listan..
    men nu så börjar de bli klart allt.. faktiskt!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MammaT skrev 2010-07-04 15:32:43 följande:
    härligt att höra
    ja, känns ganska skönt o ha gått igenom listan noga o packat allt som verkligen behövs =))
    *o förmodligen inte behövs, men det vet man ju inte.. vätskeersättning, tabletter mot diaree, febertermometer o alvedon? hmm.. omifallatt*
    baddräkten till lillan hänger på tork o ja.. e väl typ det..
    sen har jag gjort mitt, bara vänta på att timmarna ska gå.. =))
    funderar på o sola lite nu.. bara slappa..
    ska fixa mina naglar sen med *bra o ha syster som e utbildad nagelteknolog eller vad det heter som hon e*

så..

hmm.. äta glass e gott..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Ocikatten skrev 2010-07-04 16:11:20 följande:
    Åh vad mysigt ni ska få det med utlands-semester!! *avis*
    ja Solig
    bara inget o göra mer än o bada o busa o sola med barnen *lyx*
    kommer verkligen bli en sem för barnens skull.. skönt o ha iaf den veckan utan nåt mer o tänka på..
    inte många timmar kvar nu !!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    stjärna4 skrev 2010-07-04 19:30:13 följande:
    Hoppas någon vill hjälpa mig med storlek på molo.Har en flicka på 18 månader,ca 81 cm och nästan 12 kg.Vad ska jag köpa för storlek?Har tittat på ett linne men förstått att de är små i storlek,så vilken storlek hade ni tagit?
    min tjej på 90 cm o 13 kg kan inte ha 92-98 än.. de e för stora.. men tyvärr minsta stl nu som finns o köpa =( i gamla trycken har hon 92 o de sitter bra..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    stjärna4 skrev 2010-07-04 20:00:04 följande:
    Tack för ditt svar!Hur är de i övriga kläder?Vad tror ni för storlek där?Bodysuit till så stort barn köper ni det och har man den som pyjamas då eller(dum fråga)!!!
    bodysuit hade jag till för bara 4 mån sen typ.. hon blev blöjfri tidigare än väntat o vägrar numera suit =(
    då hade hon 92, kan ha den nu med, har sparat några som pyjamas =) men med en kjol över till flick blir det kanon!!
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17