Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-06-07 20:22:40 följande:
    Hej!

Smultron kikade in i Millas garderob och jaa, den är snyggt cupsrosa nästan exakt på pricken Fiiina underbara klänningar!

Har ni hört nått från bubblan?
    nää inte hört nått alls från bubblan
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-06-07 20:26:39 följande:
    Åh Man blir ju orolig, hoppas allt är bra!
    jaa hoppas
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-06-07 20:30:10 följande:
    Nu slängde jag ut lite på fb
    åhh finaste småfolkäpplena
  • Buttelina
    Preggi skrev 2010-06-07 20:31:45 följande:
    Jag shoppade lite på OTT. Lite tråkigt med höstmolo men perfekta dagisplagg till de priset...

Jag köpte 24 plagg på POMPdeLUX.. Så glad att jag hittade lite plagg jag sökte till de priserna...

Vad skönt att du mår bra.. 2 månader kvar "bara".. Kul med en liten bebis.. Lite avis.. Börjar känna mig redo igen men F vill inte ha bebis nu..
    Det är bra med oss men för tillfället är M magsjuk inne på dag 4 utan att hon får behålla något.. Hade hon inte varit så pigg som hon är ändå hade jag varit orolig.. Hoppas att det vänder snart..
    åhh lillstumpan. är hon inte bra än
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-06-07 20:37:02 följande:
    Tycker DU den är fin, är ju brunt på den
    jaaa men den är såå fin. lite brunt i rätt nyans och på rätt ställe är fiint. jag har haft den i strl 86/92, 98/104 och 110/116 väntar i växa lådan LÖÖÖV
  • Buttelina
    Preggi skrev 2010-06-07 20:42:02 följande:
    Nej, det har inte vänt än.. Har varit orolig men jag ringde till sjukvårdsupplysningen och de övertygade mig att bara hon kissar och allmäntillståndet är ok så är det ingen fara.. Känns som hon tynar bort.. Har liksom inte så mkt att ta av...
    åh lillsnuttan! ja dom klarar mer än man tror dom små liven. isabel spydde i 7 dagar sist sen tog det ca 1 veckatill  innan hon kunde äta någorlunda normalt igen.. smal blev hon
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-06-07 20:44:08 följande:
    Och jag har konstigt nog tröttnat på den och det beror nog på de bruna äpplena för jag älskar den turkosa färgen
    jag tröttnar aldrig
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-06-07 22:51:49 följande:
    INGEN som har hört från Bubblan???
    jag har. hon vet inget än hon hoppas på att få svar idag
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-06-08 09:15:15 följande:
    Godmorgon flickor! Vad tysta ni är idag Förvånad

Undrar med hur det är med bubblan... Hoppas Hoppas allt är bra.

När man beställer från Rackamaja ska man invänta bekräftelsemail innan man betalar va? nån som vet?
    jag har nog bara beställt därifrån när det varit rea och då har jag mailat och bett om en bekräftelse. alla gånger har hon svarat snabbt och allt har funnits
  • Buttelina

dött här

jaja, men jag måste ändå berätta om min goa lilla isabel jag är INTE gravid men hon pratar hela tiden om sin lillasyster "du mamma, när lillasyster kommer kan du köpa en sån vagn till henne" "mamma, vad ska min lillasyster heta"? osv hon är såå söt.

jag har berättat för henne att där inte är nån bebis i mammas mage och OM där skulle bli en bebis så KAN det ju vara en pojke. då säger hon bara "men mamma, nån gång kommer det en bebis och KANSKE är det en lillasyster, men en till lillebror går med bra" Solig 
    snacka om att hon längtar. stackarn får längta i flera år.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17