• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2010-05-16 21:07:37 följande:
    Tycker du att hon blir det? Ja, du har kanske rätt att hon blir lite lik mig. Har sett ut som sin pappa mest innan om man bortser från hårfärgen Har du också salgfeber?
    och JAAAA jag har salgfeber. jäkla SKIT att man inte fått datum
  • Jullessk

Nu behöver jag "akut" hjälp! Är det någon som har en bild på ett barn som har Mini a ture`s våranorak på sig? I webshopparna finns den bara på bild ju...

Alvin 081121
  • SmillaMilla

Åhhhhh vad mycket fint jag hittade på våran vind

Värsta loppisen där uppe ju. Nu är barnens sommar gaderober räddade

• Buttelina
    Jullessk skrev 2010-05-16 21:20:16 följande:
    Nu behöver jag "akut" hjälp! Är det någon som har en bild på ett barn som har Mini a ture`s våranorak på sig? I webshopparna finns den bara på bild ju...
    tryck på visa endast på aliaset "lillronya" i vår bildtråd. hon har en sån
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-05-16 21:02:32 följande:
    Smilla: fina busiga Svea! Heter hon SveaLi?
    Hihi tack. Nej hon heter Svea, men kallas SveaLi. Jag tycker att det är lite småsött.
  • Buttelina
    Jullessk skrev 2010-05-16 21:20:16 följande:

hittade bilden i bildis . denna menar du eller?
  • Mawe123

Kansk helt OT men jag måste köpa gummistövlar, stl 25 skulle jag tippa, för när vi varit ute idag fick jag ta till våld för att få av 24:an, vilka ska jag sikta in mig på, vad har ni?

Som allväder stövlar har vi haft molos randiga, och jag tycker verkligen att de vara kass kvaliét på dem, inte så att de läker, men de har blivit sååååååååå nötta på bara någon månad {#lang_emotions_yell}

William 000213, Lowe 070712
  • SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-05-16 21:26:31 följande:
    Kansk helt OT men jag måste köpa gummistövlar, stl 25 skulle jag tippa, för när vi varit ute idag fick jag ta till våld för att få av 24:an, vilka ska jag sikta in mig på, vad har ni? Som allväder stövlar har vi haft molos randiga, och jag tycker verkligen att de vara kass kvaliét på dem, inte så att de läker, men de har blivit sååååååååå nötta på bara någon månad
    Vi har varit supernöjda med Treton. Hållit kanoners.
  • Jullessk
    Buttelina skrev 2010-05-16 21:22:47 följande:
    tryck på visa endast på aliaset "lillronya" i vår bildtråd. hon har en sån
    Ja tack, det är en sån, men Lillronyas tjej är rätt mycket äldre än min son så helst skulle jag vilja se en annan bild {#lang_emotions_embarassed} Jag tänker att den ser lite annorlunda ut i babymodellen. Tack för hjälpen. Jag brukar ju kika i er bildtråd men minns inte att jag sett nån sån jacka, mycket annat fint förstås!
    Alvin 081121
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17