• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Flock
    lillronya skrev 2010-05-17 08:45:10 följande:
    Usch spindlar är läskiga! Maräng låter smarrigt! Jag har glömt köpa mjölk så jag funderar på vad jag ska ha till frukost idag. Brukar äta havregrynsgröt men det är inte så smarrigt utan mjölk... Har havremjölk hemma men det är inte heller gott.
    God morgon!

Havregrynsgröt ska ätas utan mjölk och sylt. Bara lite socker på! *Mums*

Nu har vi varit en sväng på öppna förskolan, så nu kan man väl få sitta här en stund o hänga..

Inga molosalgnyheter???
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Flock skrev 2010-05-17 11:54:40 följande:
    God morgon! Havregrynsgröt ska ätas utan mjölk och sylt. Bara lite socker på! *Mums* Nu har vi varit en sväng på öppna förskolan, så nu kan man väl få sitta här en stund o hänga.. Inga molosalgnyheter???
    Vad då god morgon???? Det är ju middag! *förvirrad*
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 11:27:18 följande:
    :/... iof har de ju ett brett sortiment ändå även fast det "nya"inte kommit in .....men förstår att du vatt ledsen ....vad va det du letade efter??
    Skalbyxor!!!!! Marcus behöver nya till hösten, annars tror jag inte vi är i behov av nåt. Fast när man väl är där så kanske det shoppas nåt?? *ha ha*
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2010-05-17 12:07:40 följande:
    Skalbyxor!!!!! Marcus behöver nya till hösten, annars tror jag inte vi är i behov av nåt. Fast när man väl är där så kanske det shoppas nåt?? *ha ha*
    jo risk finns att det shoppas... hmm skalbyxor finns men pop stl är mkt utplockat tro bar de hade större stl sist, varav man väntar på leveransen =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 12:17:18 följande:
    jo risk finns att det shoppas... hmm skalbyxor finns men pop stl är mkt utplockat tro bar de hade större stl sist, varav man väntar på leveransen =P
    Ah, surt!
    Ja, ja, vi åker väl inom ändå så får vi se vad där är. Annars blir det väl till att köpa till fullpris här hemma. {#lang_emotions_yell}
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-17 12:51:00 följande:
    Hej flickor! Vad händer idag?Jag hoppas på paket från My Little Store, nån som shoppade på deras erbjudande som fått post idag?
    har inte fått nått nytt mail om nytt pris än.. men jag handlade när det var 35% för 2v sedan och det har jag fått..
  • Kristyr

Nu har jag fått mail om nytt pris från MLZ

åhh det är ju ingen som får in den fina småfolk linnebodyn med blommor i 62...

• Kristyr

Åhh så är korna utsläppta.. var och titta på dem i förmiddags! {#lang_emotions_sunny}

Superhärligt sommarväder!!

• lillronya
    Flock skrev 2010-05-17 11:54:40 följande:
    God morgon! Havregrynsgröt ska ätas utan mjölk och sylt. Bara lite socker på! *Mums*Nu har vi varit en sväng på öppna förskolan, så nu kan man väl få sitta här en stund o hänga..Inga molosalgnyheter???
    Hej!!
    Nä jag måste ha mjölk på.

Vi har också varit på öf nu. Barnen ville stanna ute och leka så mamman smet hit en stund.

Vill ha salg nu!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17