Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

JsN skrev 2010-12-18 23:34:28 följande:
    Jo, men vi är ju ett barn också. Två är minimiantalet. Jag tror maken har beslutat att bara köra sin släpbara, och jag ska han med min jobbdator. Frågan är sedan om makens jobbdator måste med och om vi ska ta min miniPC för den är smidig och/eller vi ska ta med en dator till pytte... Troligtvis blir det tre totalt. Men vilka tre?
    Vilka I-lands problem alltså
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ChokladMoshin skrev 2010-12-19 12:56:40 följande:
    Ronya: Ser du vad som händer, eller snarare inte händer, med tråden när vi försöker ha ett liv utanför FL

Här kokas det kola och tryfflar så det står härliga till.
    Bjuder just nu på lite kardemumma tryffel om nån är sugen, känner ni lukten?
    MUMS!!!

Min syster flyttar idag så jag har haft nattgäster i natt i form av mamma med man. Fm spenderade vi i lägenheten och nu åkte vi hem för middagsvila och hundrastning. Jag passar påa tt kika in här en sväng innan gården väntar på skottning av mej.... Men som du säjer, här va de ganska dött... Ronya jobbar ju
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Tjejer, vad köper ni i julklapp till männen i era liv?

Vi har sagt att vi inte ska köpa något till varandra i år då vi precis bytt bil och ser de som julklapp till oss båda, men något vill jag ju köpa iaf... Problemet e bara VAD? Jag har helt tappat fantasin... Kläder e tråkigt, klocka/smycke har han så de räcker...

Vad köper ni?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2010-12-19 14:11:27 följande:
    mange ska få kalsonger och en väckarklocka. sen ska jag köpa en snygg halsduk och mössa till honom. han älskar att fiska så ett presentkort på fiskeofiskar blir det nog med. och ev en ny pyjamas..

vi skulle inte heller köpa nått til varandra Drömmer
    Vi har av någon konstig anledning gjort stora investeringar just kring jul dom senaste åren... Drömmer Så som sagt även i år men något litet vill jag ju köpa...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Stormis skrev 2010-12-19 14:43:43 följande:
    Nåt som "går åt", men som är tråkigt att köpa själv, typ underställ, ansiktskräm, hårwax (om man anv det), träningskläder?
    Hårvax Förvånad Du har inte träffat min man, han rakar sej med huvel varannan dag, så möjligtvis rakhyvlar då

Ett underställ har jag faktiskt funderat på... får nog göra slag i den saken.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Kristyr skrev 2010-12-19 15:22:31 följande:
    Tur att de har bra och snälla fruar
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-19 15:12:12 följande:
    Hårvax Förvånad Du har inte träffat min man, han rakar sej med huvel varannan dag, så möjligtvis rakhyvlar då

Ett underställ har jag faktiskt funderat på... får nog göra slag i den saken.
    Köpte på addnatures adventskalender. En tröja 400 isf för 800
    Bra pris!

För exakt ett år sedan var jag i full gång med att packa upp kartonger, då var vi nyinflyttade i vårt nya fina hus. I år sitter jag här helt förälskad i min nya bil.... V sa igår att nästa år får jag banne mej ingen dyr julklapp
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-12-19 17:20:48 följande:
    Fick precis se en rolig film från idag när barnen äter lunch..Då frågar pappa om han gör goda pannkakor- Max svarar: Ja-jättegoda! Pappan: Brukar mamma göra pannkakor till dig? Max svarar: Näääe..Pappan: Vad gör mamma för god mat till dig då? Max: Hon beställer god pizza med telefonen
    Avslöjad!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-12-19 20:21:19 följande:
    Vänta bara, Ronya kommer titta in i kväll, hon har ju de lugnaste kvällarna när hon jobbar
    Hon jobbar inte nu, Nu lägger hon golv Men kommer med största sannolikhet in snart
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Tyst... Hör ni....!? KATCHING!!

Första och förmodligen enda månaden någonsin som jag får in mer pengar på kontot än mannen i huset....

Välkommen mellandagsrean säjer jag bara!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-12-20 19:19:16 följande:
    TAck!
    Ja med tanke på hur det såg ut innan så är allt fint. Men jag är supernöjd!
    Tipsar dej med om att kika i min köket-mapp bland bilderna om du vill se den totala förändringen.
    Tillägger att vi bott här sen 98 och att köksrenoveringen endast pågått i 1½ år.
    Innan dess har vi klarat oss med det gamla.
    Att fixa det är för mej fortf ett frågetecken.. att du dessutom gjort de med 5 ungar är helt fantastiskt! Sååå mycke god mat jag fått frå¨n den spisen! Hjärta Allt går om viljan finns! Du har en vilja av stål!
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17