Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-12-27 12:51:42 följande:
    Surar för att E har spillt oboy på tre fina tröjor.
    Borde funka att lösa upp en diskmedelstablett och ta på fläckarna va?
    Mitt bästaste yes funkade inte.
    Borde funka! Annars får du komma hit och prova mitt spray. T hade fått fläckar på sin röda kik kid.. varken yes eller vanish tog de. Men min super mans super spray fixade de lätt
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Preggi skrev 2010-12-27 13:02:20 följande:
    Hej

Hur står det till här? Shoppat loss på rean?
    Jag har faktiskt inte köpt nånting..

Har någon testat kläder från peak performance? Tjejernas gudfar jobbar där och vi får ytterkläder om vi vill ha.. :-P
    Bara till mej själv, men grymt nöjd med skidstället jag hade förr! Sen kom jag av någoin anledning inte i de längre..... Funderar starkt på att investera i ett nytt!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Preggi skrev 2010-12-27 13:14:35 följande:
    Jag hade alltid skidkläder från peak när jag var yngre. Jag har inte ens tänkt på att de har barnkläder.. Kikade på hemsidan och jackorna ser riktigt fina ut många av dom..
    Undrar om mamman kan få en ny jacka med?Drömmer
    Jätte snygga! Jag har numera ett par everest byxor i strl 158 Kanske ska undersöka peaks barnsortiment nästa shoppingrunda, denna mamman behöver oxå en ny jacka.
    movie skrev 2010-12-27 13:15:40 följande:
    Då måste du avslöja vilken superduper spray det är. Det är så tråkigt att alla fina kläder har fula fläckar
    Busbellan skrev 2010-12-27 12:57:09 följande:
    Ja, de är smala, sitter alldeles perfekt på Ella, vilket de där muddisarna inte gjorde.
    Inte kul att behöva vika ett par byxor i midjan två varv
    Inboxar dig sen ang. dem, måste fixa maten färdigt nu
    Då är det nog ingen klänning för oss så, synd för dom är superfina.
    Gör så
    Självklart! Detta http://www.universalbolaget.com/start.htm
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-27 13:25:26 följande:
    Är det universalbortagare uni el nåt sånt? :) den bleker inte fläckarna då? Jag behöver verkligen nåt supermedel för jag har misslyckats så senaste tiden o få bort fläckar
    movie skrev 2010-12-27 13:25:49 följande:
    Är det universal allrengöring du menar? Den har jag här hemma, hur gör du då?
    Länken blev visst knas, det är den UNI.... V fick den på köpet en gång då åkeriet är storkund hos gubben som säljer detta. Att putsa rostfria delar med allrengöringen är tydligen det bästa som finns Drömmer Iaf så beklagade han sej till gubben då chefen tappat en spritpenna på hans fiiiiiina motottäcke, så är i vitt skinn... han fick denna flaskan och fläcken gick bort. Jag har sen använt den flitigt här hemma

Spraya bara på, låt verka ett par minuter och in i maskinen tillsammans med annan tvätt. Jag har då aldrig varit med om att plaggen tappat färg där, så långt har jag inte ens tänkt..... 
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Mätte min unge nu och hon är för bövelen nästan 90 cm!! Förvånad Himla tur jag tog 98 i overallen!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Mamma till Simon skrev 2010-12-27 19:38:07 följande:
    ja jag har också en kvällstrött kille, får tvinga han att vara vaken till 19 men han vaknar ändå oftast strax efter 5 Rynkar på näsan
    Å här har vi de tvärtom. ungen lider av sömnbrist men vägrar sova både middag och somnar inte före 21 på kvällen....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Mamma till Simon skrev 2010-12-27 19:47:21 följande:
    åh jobbigt det med, när vaknar hon på morgonen då?
    Hon sover ju förvisso till strax efter 7, men det är på tok för tidigt om hon inte somnar förrän runt 21....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2010-12-27 19:46:03 följande:

o shit loggade in på mailen nu och kollade mina auktionsmail.. visade sig att min fotbollströja som jag hade ute med ett köpnu på 149 kr gick för 301 kr Tyst. nervöst. även om man försöker beskriva så gott det bara går blir man nervös.

Men OJ! Jag kanske ska lägga ut lite då... är bara så dålig på att få tummarna loss...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Mamma till Simon skrev 2010-12-27 20:00:06 följande:
    ja fast bara man får ut en auktion så brukar det rulla på och gå lättare efter det
    De brukar ju de... får kanske sätta kameran på laddning och fota lite, ett steg i rätt riktning iaf...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-12-27 21:18:38 följande:
    Jaa lätt att fixa, gott enligt andra men jag som då inte dricker kaffe och och som egoistiskt nog vill kunna äta dessert får nog hoppa den.. Du har inte fler förslag
    Panacotta av något slag?
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17