• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    JsN skrev 2010-05-23 20:44:25 följande:
    Mycket mindre och smalare än vad plastiskock brukar vara. Pytte tappar leggings från plastiskock även med blöja, samma storlek på shortsen sitter bra utan blöja.
    Perfekt
    Ella kan inte ha leggingsen från plastisock, men då borde ju shortsen funka
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2010-05-23 20:46:56 följande:
    Kul med fler scooter ägare. Jag är jätte nöjd med Sveas scooter (bytte också från bugga till scooter).
    Och jag saknar vår...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-05-23 20:50:47 följande:
    Och jag saknar vår...
    Å jag älskar den
    080826 - Puma Teolin
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2010-05-23 20:46:56 följande:
    Kul med fler scooter ägare. Jag är jätte nöjd med Sveas scooter (bytte också från bugga till scooter).
    Ja, den funkar bra nu. Hade ju en City Cross förut men den var värdelös som sittvagn i början (då funkar Buggan ypperligt) då Noel liksom halkade ner.

Nu blir det premiär för "svampkorgen Buggan" . Har ju aldrig använt liggdelen.
    ängeln83 skrev 2010-05-23 20:47:24 följande:
    Det blev en råååååsa Emmaljunga Ozone
    Najs, ljus eller cerise?
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-05-23 20:59:46 följande:
    Ja, den funkar bra nu. Hade ju en City Cross förut men den var värdelös som sittvagn i början (då funkar Buggan ypperligt) då Noel liksom halkade ner.Nu blir det premiär för "svampkorgen Buggan" . Har ju aldrig använt liggdelen. Najs, ljus eller cerise?
    Håller med dej angående CC:n, sittdelen är urkass till små barn, Meja sitter som en säck potatis i den, därför blir Ozonen bra eftersom den har ergonomisk sittdel.
    Ja, den funkar bra nu. Hade ju en City Cross förut men den var värdelös som sittvagn i början (då funkar Buggan ypperligt) då Noel liksom halkade ner.Nu blir det premiär för "svampkorgen Buggan" . Har ju aldrig använt liggdelen. Najs, ljus eller cerise?
    Typ cerise, hade velat ha typ Nova Star rosa men denna var lite mörkare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • SmillaMilla
    Najs, ljus eller cerise?
    Åhhh jag tyckte liggdelen på buggan var det bästa med hela vagen.
  • Smileycat

hjälp mig nu tjejer
    Vad för "måsten" ska jag be om att det kollas efter på salgen?
    Mest sommarkläder behövs, till Ebba då 98cm lång nu och Liam är nästan 79cm och deras storasyster är ca110cm..
    Hon har typ helt fria händer, men vet att jag brukar jämt sitta o dregla över era inköp ändå, så kom med idéer!

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Busbellan
    Smileycat skrev 2010-05-23 21:26:15 följande:
    hjälp mig nu tjejer Vad för "måsten" ska jag be om att det kollas efter på salgen?Mest sommarkläder behövs, till Ebba då 98cm lång nu och Liam är nästan 79cm och deras storasyster är ca110cm..Hon har typ helt fria händer, men vet att jag brukar jämt sitta o dregla över era inköp ändå, så kom med idéer!
    Svårt att ha måste på salg, inte lätt att hitta just det man letar efter
    Men linnen och knickers är ju inte fel.
    Till Ebba hade jag tagit 104 i linnen och 80 i babybyxor som knickers. Där har jag lite koll eftersom min dotter är ungefär lika stor
    och babyklänningarna också såklart, hon kan helt klart ha 92 i babyklänning om hon är 98 cm lång
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2010-05-23 21:26:15 följande:
    hjälp mig nu tjejer Vad för "måsten" ska jag be om att det kollas efter på salgen?Mest sommarkläder behövs, till Ebba då 98cm lång nu och Liam är nästan 79cm och deras storasyster är ca110cm..Hon har typ helt fria händer, men vet att jag brukar jämt sitta o dregla över era inköp ändå, så kom med idéer!
    kolla i salgbildtråden och hitta lite inspiration där
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17