• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Smultronhjärta

God morgon!

Jag är sååå less på magsjuka{#lang_emotions_throwup} Nu ska jag göra frukost till maken...popcorn is the shit

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 00:31:04 följande:
    Hemma från akuten med Lova som troligen får återvända imorgon för dropp och make som under väntetiden där borta gick från dålig till väldigt dålig..
    men FY! Vad har hänt??

Godmorgon i tråden! Kämpar med mitt dåliga samvete om jag ska åka på salg eller ej
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

Stackars små sjuklingar! O stora. Avskyr magsjuka...hoppas inte du blir smittad lagom till salgen Smultron!

Ang feber så har A haft feber toppar med över 40 grader två gånger, tycker det är så obehagligt när den inte går ner! Vi fick oxå tipset att varva alvedon o ipren..har de fortfarande så hög feber efter tre dygn så skulle man absolut åka in, tidigare om de är påverkade o inte får i sig vätska o kissar.

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 08:06:15 följande:
    God morgon!Jag är sååå less på magsjuka Nu ska jag göra frukost till maken...popcorn is the shit
    Tur att du har mirakelmedicin nu då iaf . Å att du får paus i två dagar .
    AochJsMamma skrev 2010-05-24 08:07:07 följande:
    men FY! Vad har hänt?? Godmorgon i tråden! Kämpar med mitt dåliga samvete om jag ska åka på salg eller ej
    Klart du ska. Resepriset är ju humant om man åker många och salg piggar upp en i flera veckor!
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • AochJsMamma
    Stormis skrev 2010-05-24 08:11:21 följande:
    Tur att du har mirakelmedicin nu då iaf . Å att du får paus i två dagar . Klart du ska. Resepriset är ju humant om man åker många och salg piggar upp en i flera veckor!
    det är lite så jag tänker, ekonomin gör att jag inte borde åka, men hade ändå tänkt skicka bud, o då kan jag lika gärna åka själv egentligen, måste bara hålla fingrarna i styr! {#lang_emotions_innocent} Blir en tight budget jämfört med förra året.. tur att de inte tar kort, då kan man ju liksom inte sväva ut Ska fundilura lite på morgonen..sen så måste jag skaffa barnvakt oxå isåfall ett par timmar, o det kan bli liiite svårare..
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-24 08:10:01 följande:
    Stackars små sjuklingar! O stora. Avskyr magsjuka...hoppas inte du blir smittad lagom till salgen Smultron! Ang feber så har A haft feber toppar med över 40 grader två gånger, tycker det är så obehagligt när den inte går ner! Vi fick oxå tipset att varva alvedon o ipren..har de fortfarande så hög feber efter tre dygn så skulle man absolut åka in, tidigare om de är påverkade o inte får i sig vätska o kissar.
    Nej jag kämpar för att slippa..missbrukar pepparkorn,sover på soffan och överdoserar desinfektionsmedel Stoffe är ju jäkligt dålig men han får ändå sköta Lovas behov(som är väldigt få just nu)och tvätten...
    Jag har talat om för honom att om jag blir sjuk lagom till salgen så lär jag vara riksförbannad i minst ett halvår
    Stormis skrev 2010-05-24 08:11:21 följande:
    Klart du ska. Resepriset är ju humant om man åker många och salg piggar upp en i flera veckor!
    Alltså jag tror inte folk förstår hur bra popcorn är vid magsjuka!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 08:17:59 följande:
    Nej jag kämpar för att slippa..missbrukar pepparkorn,sover på soffan och överdoserar desinfektionsmedel Stoffe är ju jäkligt dålig men han får ändå sköta Lovas behov(som är väldigt få just nu)och tvätten...Jag har talat om för honom att om jag blir sjuk lagom till salgen så lär jag vara riksförbannad i minst ett halvår Alltså jag tror inte folk förstår hur bra popcorn är vid magsjuka!
    låter som en bra handlingsplan! Ungefär så vi gör härhemma vid magsjuka... samt att vädra, vädra, vädra..
  • ängeln83

Nu börjar jag också känna mej krasslig, pollen allergi och ont i hela kroppen, härlig kombination *not* Skulle göra vad som helst för att krypa ner i sängen igen, typiskt att sambon ska jobba natt och lär väl sova tills middags tid.

Nån shysst rea nånstans?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • SmillaMilla
    AochJsMamma skrev 2010-05-24 08:10:01 följande:
    Stackars små sjuklingar! O stora. Avskyr magsjuka...hoppas inte du blir smittad lagom till salgen Smultron! Ang feber så har A haft feber toppar med över 40 grader två gånger, tycker det är så obehagligt när den inte går ner! Vi fick oxå tipset att varva alvedon o ipren..har de fortfarande så hög feber efter tre dygn så skulle man absolut åka in, tidigare om de är påverkade o inte får i sig vätska o kissar.
    40 grader tycker jag nästan är lite

Mina barn får skyhög feber när de väl får feber, speciellt anton, han ligger då alltid på 41.5. 42.3 har han haft som högst, vid 42.5 skulle vi ringa ambulans. Då var jag orolig kan jag säga.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17