Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

mysungarna skrev 2010-04-09 09:03:22 följande:
    Heeeej tjejer :) Nu är vi hemma från semestern & mamma är så shoppingsugen. Finns det något kul erbjudande?
    Hej!
    Tänkte på dej igår och undrade var du tagit vägen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    mysungarna skrev 2010-04-09 09:18:47 följande:
    Hej gumman. Ja jag har ju saknat er  Men nu är jag tillbaka  Allt bra med er?
    Var har ni varit på semester?

Här är lite sjuka barn, annars bra.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-09 09:25:54 följande:
    Godmorgon flickor.Nån mer som fått mail från Tradera om att man ska verifiera sitt konto? Jag tycker det verkar lite skumt, man ska fylla i användarnamn och sina kort uppgifter, vad sjutton ska dom ha dom till? Mitt konto jag använder till Tradera betalningar är ju inte kopplat till mitt Visa kort, näääää, jag tycker det luktar skumt om det här.
    Läste precis i traderatråden att någon där fått ett sånt.
    Skicka inga uppgifter!
    Det ska man aldrig göra.
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2010-04-09 09:29:13 följande:
    kanske även skulle tillägga att om det verkligen var från Tradera och att dom behövde några uppgifter så skulle dom ju isf uppmana dig att logga in på ditt konto och fylla i nödvändiga uppifter där...tror aldrig dom skulle be dig att maila såna uppgifter till dom
    Tradera har väl även varnat för såna här mejl? Har för mej det iaf.
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2010-04-09 09:32:06 följande:
    ja det har dom säkert.Nu är det bara att hoppas på att ingen går på det och mailar iväg sina uppgifter.
    Ja det får vi hoppas!!
  • lillronya
    melizza skrev 2010-04-09 09:51:55 följande:
    Lillronya: sötfisar i BT
    Tack!

Å jag är så rastlös!
    Har ju haft sjuka barn i en vecka nu. Jag rymde visserligen härifrån igår för lite shopping och matinköp, men ändå. Ingen öppna förskolan och ingen utelek...
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-09 09:53:26 följande:
    En stor maskin med tvätt igång, inkl min förlovningsring...precis när jag satt igång maskinen så ser jag att min ring är borta och jag vet att jag hade den på mej när jag gick ner i tvättstugan, gaaaaaaah.
    Hoppsan då!
    Zvartaliljan skrev 2010-04-09 10:00:53 följande:
    oj då! Hoppas den klarar det...kan du inte avbryta tvätten?
    Vad fin dop/kalasinbjudan blev!!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-04-09 10:16:13 följande:
    Tack Gjorde en till söta Lia också Roligt o få pyssla lite ibland. Mateo har blivit jättesnäll nu och ligger o snackar med mobilen ovanför hans takvagga just nu...vet inte riktigt vad de pratar om men en hel del bubbel o babbel är det
    Ja det är kul att pyssla.
    Vad skönt att du har det lite lugnare nu.
  • lillronya
    nettan1016 skrev 2010-04-09 11:02:19 följande:
    Jag kan inte annat än att rekommendera det. I allra värsta fall har man ont i 4-7 dagar för att sen kunna se bra.Jag hade som sagt inte ont alls, bara lite ljuskänslig så jag gick med solglasögon inne. Min syster hade det värre i fyra dagar så hon låg i ett mörkt rum och lyssnade på CD-böcker och vilade, sen blev det bättre och bättre och båda jobbade vi efter 1 vecka.
    Lägger mej i lite, för jag har också funderat på det där.
    Är det inte väldigt läskigt när man gör själva ingreppet?
  • lillronya
    nettan1016 skrev 2010-04-09 11:10:14 följande:
    Både ja och nej. Man är ju bedövad i ögonen så man känner ingenting. Däremot ser man ju och framför allt känner man doften av bränt kött. Kanske lite otrevligt men vadå. Operationen tar ju max 30 sekunder per öga så man hinner ju knappt tänka förrän det är klart, och sen är det det bästa av allt. Du ser klart liksom direkt . Helt otroligt egentligen!!! Absolut, och det är ju därför jag inte heller tvekar på att göra om operationen för att få 100% syn.Tänk er själva, som exempel, från att behöva först fumla efter sina glasögon och sen hjälpa kräkande barn till att direkt kunna hjälpa. Man hinner rädda undan mycket på några sekunder kan jag säga.
    Aha det går så snabbt!
    Jag ser inte så dåligt, men det är ju ett meck alltid med linser och sånt.
    Härligt att du ser så mycket bättre nu!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17