Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-04-18 17:23:45 följande:
    Sorry för mitt selektiva minne Men då kanske vi kan göra samåka och ta med oss ett par till från Sthlm också. Jag kör gärna men inte hela vägen själv. Med vad? *hänger inte med*
    bättre att samåka!! hjälper gärna till med körningen och så tar vi ullared oxå, annars får jag ingen spons

vill ha klänningen på fb men har inget, tänker inte skaffa, så antingen lägga bud eller om nån kan tala om ven suzanna är {#lang_emotions_dreamer}
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-18 17:32:19 följande:
    Ja, det låter bra det. Hoppas för egen del att det blir runt Kristi Himmelfärd så jag är ledig.*middagsdags*CU
    då kan jag få problem, men inget man vet än...  
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-04-18 16:17:53 följande:
    Det kommer säkert, allaskulle ju i alla fall fått mail innan 12 i natt
    15 nummer och 1,5h senare - inte ett liv-{#lang_emotions_frown} men det kommer *vill oxå veta NUUU *
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-04-18 17:46:07 följande:
    Ja, fy för att behöva rensa bland kläderna Och mer lär det ju behöva tryckas in efter salgen En hel garderob är typ full med gamla papper, sambon tycker man behöver spara på alldeles för mycket
    ingen källare??{#lang_emotions_dreamer} där passar gamla pappaer bäst
  • stökmamma

nu blev jag påmind om Mimmis garderob, men den måste tas den me.... finns lixom inget roligt i den {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_dreamer}

• stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-18 17:57:24 följande:
    Attans då! Den helgen är jag långledig och det är lugnt på sambons jobb. Nåväl, det kanske löser sig en annan helg också

vet inte om och vart J jobbar så det är inget att fundera på än Mamma är "upptagen" med att passa hus {#lang_emotions_undecided} så det kan bli knöligt, vill inte gärna slänga in ungarna där.... när inte kusinerna är hemma
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-04-18 18:54:40 följande:
    Nu har jag inventerat lite bland Ellas sommarkläder. Ungen har 33 par shorts/knickers att använda i sommar. Tror nog det kommer räcka va
    *räknar *
    10 veckor sommarlov a7dagar=70 dagar, 20 kalla= 50dagar {#lang_emotions_sunny}
    50dagar varav minst 30 behöver dubbla ombyten pga spill/lek  så då krävs minst 30 klänningar oxå  
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2010-04-18 19:04:18 följande:
    den räkningen gillar jag! sen räknar jag med en del kissningar med så då har jag lite mer marginal??
    självklart
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-18 19:24:36 följande:
    Nä om mna skall lägga upp lite mer foton på fb då.
    du hör ju till dom man vet vem/vilka  det är
    lillronya skrev 2010-04-18 19:26:01 följande:
    Å vad jag kan shoppa sommarkläder för att komma upp i era mängder här. Känns bra, faktiskt!
    visst är det skönt att man har några att skylla på?
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2010-04-18 19:29:14 följande:
    när man kollar in o knappt får plats med nåt.. då e det väl kanske aningen mycket.. men o veta att jag redan rensat bort lika mycket.. ja.. undra hur långt jag skulle kommit för alla molo pengar??? *funderar*
    jag skyller på för små lådor
     nu finns det ingen plats att ens fundera på sommarlådan, så nu måste vi göra ordning rummen så S kan ta Loppans plats
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17