Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-04-14 20:39:01 följande:
    ni som har småttingar MÅSTE ha hummels cerise solskyddsdräkt/baddräkt med gul logga gahhhh vad SNYGG
    nja tro inte maxen skulle passa så bra i cerise
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-14 21:02:07 följande:
    Får man lägga ut exit/name it i fb gruppen? Inget dyrare märke, men det är väl i alla fall danskt
    gör det=).. nga har redan gjort det
  • Greksmurfen
    Mawe123 skrev 2010-04-15 07:42:23 följande:
    Denna gamla favoriten Vi har den i overall stl 92, men den blir snart för liten, så det här blir en bra ersättning i garderoben
    den e go den lurven ;)... maxen har en i stl 80 som fortfarande passar han å hans aparmar... helt förbluffande=P... han får ha den på dagis så länge den passar han, sen har han en blå jus nu hemma å en lila son ligger till hösten..

hmm får man handla mer lurvar på salgen tro ni =P... ja menar minst en till måste ungen ha va =p..
  • Greksmurfen

Liljan: vad heter läkemdlet?? så kan jag kolla upp det lite vilken "klass" det har etc=)...alltså hur mkt det kan påverka å så... de på apoteket kollar ju bara i patientfass.. ja kan kolla i sjukvårdsfassen å läsa mej till lite om du vill..

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 08:10:22 följande:
    Flagyl 400mg är det som jag fått. Kolla gärna upp det snälla du Gastro öppnar vid 8.30 så ska ringa då. Bvc svarar inte, ville ju ha lite råd av dom med.
    har kollat upp den... den är ju B klassad att man råder att inte ha samtidigt men det e mga läkemedel som man andå använder trots att den eär B klassad, så tror att det kan  kanske ändå vara ok... ahde den varit C klassad så hade jag sagt nej.

ett ex är ex losec som jag tar nu är med b klassad vid graviditet men inget annat funkar i nuläget, och bm sa at det 'ndå var ok.
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 09:27:49 följande:
    har nu pratat med både gastromottagningen och kvinnokliniken och de har sagt att jag får amma!!åh där knöts en av knutarna i magen upp i alla fall...Nu ska jag snart släpa mig till sjukhuset o låta dom tömma mig på lite blod så vi kan reda ut det här...o sen blir det en mindre trevlig undersökning när antibiotikadosen är slut Tack tjejer för hjälpen! Ju fler som säger att jag lugnt kan ta tabletterna och amma, ju lugnare blir jag!
    vad skönt att fått klara besked=)
    mindre kul med undersökning efter =S....
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 19:04:28 följande:
    Nu har även jag köpt mig en Småfolkslurv till Lova. Zillstar har 50% ikväll
    nce.. fanken nu fick ni mej å fastna där med fanns ju en del t maxen juh =P.. fyyyyyyyyy
    hmmm rabatten bör gälla på te va??
    såg att de har de fina goa te t=P...
  • Greksmurfen
    hzl skrev 2010-04-16 08:22:13 följande:
    kaninbrallorna var ju hur coola som helst
    jo visst är dem :)....
  • Greksmurfen

ahh äntligen har vi bidragit med lite bilder till BT med=P..måste det va så avancerat å få in bilder när man har en mac lixom =P..
    skulle behövt plugga men blir nog storstäd istället=)

hmm tro det e dags för maxen å va sjuk igen =S.....han hostade i stort sätt hela natten den där hemska krupphostan =(...å då dröjer det 1-2 dagar sn så bryter det ut =(....
    tycker han har hosta nästan varje natt, förstr inte varför redigt... men som sagt nu var det krupphosta denna natten...
    KAN INTE allasjukdomar upphöra nu... det e ju vår lixom =S...

skulle inte förvåna mej om maxen kommer utveckla allergi med nu =S... han pappa e ju pollen allergiker å med hans känsliga luftrör .. ja hmm det får vella tiden utvisa nu...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17