• xmari

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-01-18 11:14:55 följande:
    Pepper79 skrev 2011-01-18 11:02:32 följande:
    Jag köpte faktiskt en Kik Kid nu, tycker de är enklare att få på. Sen har E lång överkropp och då är inte Molo optimalt. Finns en lila Kik Kid overall i stl 74 till 60% på sigge o Juno
     Men är inte de små i storlek då? Jag köpte ju en klänning till Lea i 68 och den var tokliten. (från KIK KID) Är overallerna större?
    Var ju och shoppade idag och de hade den KikKid klänningen jag vill ha men i fel färg och den var verkligen JÄTTEliten. Tur att jag såg den dock annars hade jag nog köpt den i 80 som finns kvar i den gröna hos LLM men nu är det ingen idé Ingen som har en begagnad i storlek 86 eller 92?
  • xmari
    WTF skrev 2011-01-18 11:43:55 följande:
    Hittade 86 på lillaw, tyvärr inte på rea men blev nu osäker på storlek. Han har rådjurströjan i 86/92 och den är stooor. Ingen som har en Småfolksbody i 80 och/eller 86 som har tid och lust att mäta?
    Har bara suit i småfolk tror jag... Men jag springer upp och kollar!
  • xmari
    WTF skrev 2011-01-18 11:43:55 följande:
    Hittade 86 på lillaw, tyvärr inte på rea men blev nu osäker på storlek. Han har rådjurströjan i 86/92 och den är stooor. Ingen som har en Småfolksbody i 80 och/eller 86 som har tid och lust att mäta?
    Nope, inga småfolk bodysar i lillans snart överfulla garderob konstigt nog... Men bodysuites:en är iallafall normala i storleken tycker jag. 
  • xmari
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 11:56:25 följande:
    massa var kanske o ta i, men lite härliga suits
    Appropå härliga suits. Såg en supersöt som jag blev sugen på på Tradera. Med kycklingar på och rosa kantband! Är småsugen på att ropa hem den faktiskt....
  • xmari
    Mamma till Simon skrev 2011-01-18 12:11:44 följande:
    Menar du denna!? Den är såå söt

Jaaaaa, vad fiiiiiin! Uscha, jag har gjort av med alldeles för mycket pengar redan och fick den inte så roliga elräkningen igår... Nackdelen att bo i hus men men. Jag är sjukt sugen. 130 kr + frakt ska hon ha. Är det rimligt? Står att den är lite tvättnopprig..
    WTF skrev 2011-01-18 12:12:45 följande:
    Tack ändå, xmari! Ropa hem kycklingsuiten, den är skitfin!
     Lugnt! Ja jag är så himla sugen... Mina tradera auktioner är snart uppe i 3000 så jag borde ju vara "värd" den... Solig
  • xmari

Erfarenhet av denna någon? Gillar färgen så han "syns". Är det mer en skal eller en softschell?

Och sen skulle jag vilja höra vad ni tycker passar för mössa och tossor till lillans nya overall! Gärna tjejiga då... Drömmer

Idag blev det myyycket frågor!

• xmari
    Mamma till Simon skrev 2011-01-18 13:05:43 följande:
    Tror du inte molos colibri mössa passar till?
    (med risk för att bli lynchad...) Gillar inte colibri supermycket... Tyst
  • xmari

Bara så ni vet, veras hus har ta 3 betala för 2 på rean... Lite Molo finns det kvar men jag vill bara ha 1 sak. Umeko Party Pink i 80... Känns onödigt att beställa 3 saker då.. Även om det är lockande!

• xmari

Kollar runt mössor som en tok. Hittat två som jag tror skulle passa super till overallen; Girly rainbow och Lavendel star... Men en order på två små små mössor för 150 kr och betala frakt på 40 kr... Gaaaah... Skrikandes

Tack för alla tips!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17