Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åhhhh nu har jag varit på kappahl och shoppat! En helt underbar "suite", som den där busbellan visade från katvig i rosa/gul eller rosa/rosa. Men denna var lite ljusgrön/turkos o botten o med blommor. Helt underbar.

Sedan var jag ju tvungen att köpa denna till mig
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329573_F_1.jpg

Och ja så har jag shoppat massa kläder till mig i dag, fick ett presentkort i en lokal butik när jag fyllde år.

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-04-12 11:30:22 följande:
    åh vilka strl fanns suiten i?? isabel såg den från katvig igår och hon blev kär
    Oj stl 86 till 122? Köpte 104 till Svea.
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-04-12 11:17:35 följande:
    va jättefin. skulle oxå vilja kunna ha såna...
    Tack! Ja jag älskar ju prickar.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-12 20:25:19 följande:
    Hej hej Vad händer här idag då?
    Inte mycket

Jag är helt slut efter kvällens bodycombat pass, så sitter bara i slösurfar.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-12 20:27:17 följande:
    Härliga vårbilder i BT!! Är snön nästan borta hos er också nu
    Ja nu är nästan all snö borta. Sååå skönt!

Allt bra med dig?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-12 20:32:12 följande:
    Jodå, det är ok
    Men ÅH vad jag längtar tills våren kommer på riktigt när jag ser dina fina bilder. Så varmt och skönt ni verkar ha det!
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-04-13 09:01:17 följande:
    Godmorgon allihopa. Ville bara säga till er som jag har lagt bud på fb, om ni helt plötsligt inte hör av mig, så har jag åkt in till förlossningen. Hade massa värkar inatt, men nu är de borta igen. Men det skulle ju kunna vara på G.
    Men åhhhh vad spännande!

Lycka till!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2010-04-13 09:19:48 följande:
    God morgon! Hemma och VAB:ar idag igen. Noel har fått konstaterat lunginflammation efter helgens höga feber DEt blir varannan dag VAB nu tills antibiotika-kuren är över. Känns som om man skulle behöva pigga upp sig med något
    Ush stackarn!

Sjuk Svea här också
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-04-13 11:16:34 följande:
    God dagens OT men jag behöver skor till min stora kille, typ gympadojjor till dagis. Vad har ni för bra tips?
    Jag kör ecco till stora sonen, han sliter som ett djur på sina gummiskor på dagis, men just eccos skinn skor håller.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17