-
-
Mycket fint!! Dyyyyyyr höst är jag räddRååSa BuBBlan skrev 2011-06-10 18:17:48 följande:MoloNyheter hos babyfryd.dk :)
-
Dockprintet ser ju väldans fint ut. Synd bara om det ska vara sån orange/korall kant. Den faller mig inte på läppen precis... Babuschka var finare med lila kanten.Buttelina skrev 2011-06-12 20:41:06 följande:hissas gör den fina discoklänningen
och om babuschkakopiorna kommer i leggings så får dom flytta hit med -
Butte, vart har du fått tag på "Hjälmarna" i helprint? Snygg den!
-
Här blev det också en liten beställning. Långärmad Autoscrapyard och basket, linne autoscrapyard, baseboll t-shirt, kallingar, byxor med multistjärnor och så slank det med ett Småfolk påslakanset. Skulle ju vilja ha en softshell i 122 i blått elller turkos men de var slut
-
Attans!! Vem han före mig till kassan med autoscrapyard linnet i 122/128 på Ajabaja?
-
Ja de ringde nyss. Var ett linne som inte fanns1 och 1 är 3 skrev 2011-06-15 15:25:41 följande:Har någon fått besked från ajabaja!?
Dom har ringt mej men jag kunde inte ta de då å nu svarar dom inte
Mina kläder fanns säkert inte då
-
Nä då här är en till! Mycket snygga print i höstninmid skrev 2011-06-17 09:11:58 följande:Lite bilder från MOLO´s höst uppe i bloggen nu =)
petitfashion.se/
Spillevinken hade fått suit med typ hip-hop print (eller vad det kan vara.... snyggt iaf!). Fallskärmarna var fina, bilarna o brandbilarna också. Nu är det bara att se till att sälja mycket på loppisen i helgen
-
Åååå just ja, du fick ju fina röda korset tröjan med helikoptrar o luftballonger. Den är bra fin den! AW hos mig snart? Snacka fina kläder o softa lite?Harley skrev 2011-06-17 12:45:55 följande:Har bombarderat bildtråden med mina salgbilder. Bättre sent än aldrig

-
Duntoffla skrev 2011-06-19 10:19:25 följande:Har dålig koll på softshell över huvudtaget. Kanske dags att köpa ngt snart. Är de bra? Vi har en från on the peak som funkar bra men de är ju inte tokroliga färger alltidJag tycker de är jättebra!
Vad finns det för bra danskbutiker i Stockholm nu när Matadorkids har stängt? Brukar alltid åka till Stockholm på semestern. Min bästa kompis bor i vasastan men hon har noll koll på danska märken
Sen blir det att besöka min morbror i Uppsala och shoppa loss där