Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-05-29 21:23:49 följande:
    Är inte våra ungefär i samma ålder? Tror Millas i 74/80 från våren kommer passa nästa sommar för de är ännu rätt lååånga på henne. De i enkel storlek i 74 sitter bra nu, 80 är långa! 92 i klänningar på henne lär nog dröja ett par år
    ja, vårens är väl ännu större? men har faktiskt inga där, ännu.. men det är väl 86/92 i dom väl? men vill ha!! som prästkragarna..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat
    h80 skrev 2010-05-29 21:27:28 följande:
    min tjej är lite äldre än din, hon är född i okt 08, men 74/80 är rätt långa på henne också. Hon är 82cm lång. multiflower bl.a
    ja, men det fanns väl inga från det här året där nu?
    Och de från förra året är nog iaf liiite mindre
    men dalmatiner, älgar, butterflies osv. sitter bra nu på henne i stl92 o hon är 98 MEN typ 2cm till så tror jag de är korta.. de funkade dock förra året oxå utan o vara nattlinnen, då var hon 91- 92cm ca, mindre vet jag int ehur de hade suttit då vi inte hade dom då..
    Multiflower har jag tyvärr inte ville ha men fick inte tag på den förra året
  • Smileycat

Jag ska till OTT på tisdag
    Usch, jag måste sortera ur kläder här då oxå.. Men vette fan vad som ska få ryka.. såå svårt det där!

• Smileycat
    Smileycat skrev 2010-05-30 21:12:49 följande:
    Jag ska till OTT på tisdag Usch, jag måste sortera ur kläder här då oxå.. Men vette fan vad som ska få ryka.. såå svårt det där!
    huuur gör man när man ska välja vad som måste åka? Alltså om man typ har klänning/ linne/ leggings osv. i samma print? Har lixom lovat mig själv att inte ha för mkt i samma..
  • Smileycat
    Busbellan skrev 2010-05-30 21:19:43 följande:
    Du har inte lust att få lite mer pengar än dina egna att handla upp
    jo, jag kan självklart ta bud
    Men skriv inbox har dock svårt o lägga ut för mkt själv..
  • Smileycat
    Smileycat skrev 2010-05-30 21:25:14 följande:
    jo, jag kan självklart ta bud Men skriv inbox har dock svårt o lägga ut för mkt själv..
    såg ju att du skrev "få mer pengar o shoppa för" så jag antar att du menar att du sätter in innan men menade mer om ngn annan ville skicka bud så kan jag inte lägga ut för, för mkt ur egen ficka då jag inte kan shoppa som jag vill själv då
  • Smileycat

Liiite avis smultron
    Synd bara att du inte såg mitt mail innan du stack, hade tänkt fråga om du hade kunnat kolla lite regnbyxor typ bara..

• Smileycat
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-30 21:30:43 följande:
    Nä nu står jag och tvekar  om OTT...vet inte om jag ska gå. Handlar ju så mycket ändå och det blir säkert lite shopping från er som köpt lite för mycket också Vet inte om priserna är sååå bra eller?En ot fråga. Vart kan man få tag i skor till en liten tjej som har typ stl 15 el 16 på skor? Skulle behöva några sandaler som tål väta nu när vi ska till värmen.
    sist jag avr där köpte jag för ca 100kr/ plagget.. och en fiiin IdaT jacka som nu är för liten för 300kr osv.. tunna rånisar och ngn tjock från Molo ca 20kr styck
  • Smileycat
    Smultronhjärta skrev 2010-05-30 21:30:59 följande:
    Idag ska Molo ha cred! Det var en svensk som glömde en betalad kasse i onsdags och den fanns tillvaratagen och fick idag åka med hem till Sverige
    åhh.. den kom till rätta! Fy fan vad kul! Vad skönt för dom..
  • Smileycat

Gaah, vad mkt ni skrivit idag tjejer, det märks att folk är tillbax från salgen
    svårare o läsa i kapp ju..
    Jag ska till OTT imorrn, men nu får man visst vänta ännu längre då de öppnar mkt senare! Hoppas på fiiiina saker, men svårt o veta hur mkt man ska ta ut bara!
    Får kanske göra som sist, plocka ihop allt jag tycker är fint, gå till kassan med det och sen gå och ta ut lite mer krångel men mkt smidigare
    åhh längtar!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17