Vi som shoppar danska barnkläder del 17
en till fråga om just Molo vinter vantar,hur är dom? håller de värmen bra och hur klarar dom väta?
en till fråga om just Molo vinter vantar,hur är dom? håller de värmen bra och hur klarar dom väta?
ChippiChoppi: ok,ja,vi provar dessa overaller för första gången på lillebror här i färgen Fjord,tänkte köpt mössa + vantarna i regnbåge,men har en is kall kille som endast klarat sig bäst med Hestras vantar med ullfoder...vi får se hur jag gör. ![]()
Långstrumpan: jag håller med Busbellan,prova en i 104 ändå,min son är 96cm och han kunde faktiskt ha Molo overallen i 110 fint med utan att den blev tok stor som jag från början trodde. Har en Reima overall i st 104 med som han kommer att börja med.
h80: ojdå! ja,det lär ju bli litet snabbt kan jag tro...
jenniefe: haha,det där är en smak fråga och det är iaf lättare att ta sig fram med overaller/ytter kläder som inte stramar och tar emot vid lek och snö stoj är min uppfattning iaf med lite större barn från 3år.
Carmen1: De med Ullfrotte är överlägset varmast! vi har nu dom för tredje året i rad.
lillronya: jätte fina fynd! Påslakan med fotbollar vill ju även vi ha! Ska du dit något mer?
kostade?
WTF: har du lust att kika/köpa 2 set med fotbollar till vuxen säng om det nu finns några kvar? ![]()
Doodies: låter bra storlek ändå.
ninmid: Bara foton på tjej kläderna? Vi som har pojkar vill ju med se nyheter ![]()