• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83

Hallå igen.

Smiter in en liten stund innan det blir en powernap i solariet. Meja sover och pojkarna är hos tandläkaren, Liam hade redan bestämt att han INTE skulle öppna munnen, sötfisen.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-24 15:35:17 följande:
    Nu har jag hittat solhattar till Meja ialla fall, hoppas dom finns på mitt Lindex. www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006... www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006... www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
    Jättefina!

Jag hoppas få komma till uppsala nu i veckan. eller ja jag måste dit innan tisdag nästa vecka. Bara sjukhuset kan få ihop två tider på samma dag (olika avdelningar). Då skall jag också in på Lindex, hittade ju massor där. Även pop hade ju fina!
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-24 15:45:16 följande:
    Jättefina! Jag hoppas få komma till uppsala nu i veckan. eller ja jag måste dit innan tisdag nästa vecka. Bara sjukhuset kan få ihop två tider på samma dag (olika avdelningar). Då skall jag också in på Lindex, hittade ju massor där. Även pop hade ju fina!
    Ja dom blir kanon, ska leta reda på en enfärgad vit också, mycket lättare att hitta solhattar till flickor än pojkar.
    Den med rosorna blev jag helt kär i.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Busbellan
    Stora E o Lilla E skrev 2010-05-24 15:25:11 följande:
    Hej hopp!Tittar in här med en liten fråga till er som förhoppningsvis vet och kan råda lite...Har eventuellt ett par pärlplatte-ballerina på g till min tjej. Hennes fot är ca 12.5 cm. Tror ni att 23 passar på henne? Skon lär vara knappt 14 cm. Hur är modellen? Sitter dom bra, eller är dom mest fina? Smala? Andra erfarenheter?Tack tack...
    Kan kanske bli lite stort, jag tycker de är ganska breda, eller rättare sagt höga kanske. Blir lite väl mycket lluft mellan uppe på foten mellan foten och skon
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-05-24 14:49:30 följande:
    Ja jag tycker att den är för liten för Svea. Sitter ju på toppen på huvudet
    Måste testa den på Ella igen, men hon var ju med när jag köpte den så den borde passa fortfarande tycker jag
    Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-24 15:53:32 följande:
    Ja dom blir kanon, ska leta reda på en enfärgad vit också, mycket lättare att hitta solhattar till flickor än pojkar. Den med rosorna blev jag helt kär i.
    Ja fast jag tyckte nog att pojk hade helt okej, den med bamse gillade jag.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-24 15:56:46 följande:
    Måste testa den på Ella igen, men hon var ju med när jag köpte den så den borde passa fortfarande tycker jag
    ja jag var ju tveksam redan när jag fick hem den för några månader sedan
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-24 15:53:32 följande:
    Ja dom blir kanon, ska leta reda på en enfärgad vit också, mycket lättare att hitta solhattar till flickor än pojkar. Den med rosorna blev jag helt kär i.
    Jag köpte en jättesöt vit på åhlens, mjuk o go o dragsko runt huvudet

Hej flickor! <Har världens huvudvärk idag, själv med båda barnen som vanligt hela veckan o måste gå på föräldramöte ikväll. *suuuck*
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Stora E o Lilla E
    Busbellan skrev 2010-05-24 15:55:22 följande:
    Kan kanske bli lite stort, jag tycker de är ganska breda, eller rättare sagt höga kanske. Blir lite väl mycket lluft mellan uppe på foten mellan foten och skon
    Tack för lite info... Hmm... ja, fina är dom ju, men om dom ev blir lite för stora så är blir dom kanske inte använda och fina saker (som inte "hunnit" med att användas) i garderoben har vi egentligen tillräcklilgt av... {#lang_emotions_laughing}

Du tror det ev blir för mycket luft mellan foten och skon... Är dom stela? Har du likadana? Hur mycket större är dom i så fall än foten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17