Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Preggi skrev 2010-06-05 20:54:21 följande:
    Jag är här.. men bara till och från.. M har blivit kräksjukKräks Men det verkar ha lugnat sig nu...
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
    Hu va tråkigt med kräksjuka   Hoppas det går över fort.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-06-05 21:17:00 följande:

Hej i tråden!!

Jag är så glad idag! Jag har fått en födelsedagspresent av min man. Jag fyller inte åe förrän om en månad och jag får mycket sällan något av min man. Han får inget av mej heller.
    Idag kom han hem med en systemkamera till mej. Inslagen och allt.Hjärta Jag har önskat mej en i flera år!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Ååååh va gulligt, vilken toppen present
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2010-06-05 21:22:09 följande:
    sitter o funderar på om jag ska orka byta om..
    duscha o sminkat mig gjorde jag vid lunch..
    2 som tjatat nu om att jag ska med till öltältet på hjulafton.. hmm..
    köra kan man ju alltid, kolla läget lite.. men e så hostig o konstig än efter sjukdom i början av veckan ju.. hmm.. men nära hem iaf =) bara 10 min ju.. hmm..
    kanske kolla lite, o sen hem om de e tråkigt o man blir trött?
    eller kolla film o slappa?? hmm.. hmm..
    gubben e ju ändå bara ute nu, o om jag ska va hemma så åker han ut o åker töntbil..
    * 3 underbara busfrön *
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK
    Jag surar fortfarande över att vi inte kunde åka dit i år, Daniel jobbat helg natt, han tog först ledigt för att vi skulle gå, då visade det sej att vi inte hade nån barnvakt så det var bara för honom att byta tillbaka igen. Hade mer än gärna suttit på nåns altan just nu och för partajat lite för att sen åka dit
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon sömntutor

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Everlonn skrev 2010-06-06 08:36:29 följande:
    Godmorgon

Idag ska vi på dop/födelsekalas hos Liljan, grunnar på om jag ha Bus i kyrkanDrömmer Hon har knappt varit där sen hon själv döptes! Hon är ju inte sitta-stilla-och-snällt typen
    Mamma till N -95 och Bus -07
    Tror också det går bra
    Vi var på dop för några veckor sen, trodde aldrig det skulle gå med Liam som ALDRIG sitter still men det gick kanon, dop brukar ju vara ganska korta och ofta ganska avspända så det gör inget om barnen traskar runt lite.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-06-06 10:04:36 följande:
    God morgon
    Lite seg idag efter en heldag på Liseberg igår.
    Men det är ju trevligt att man lyckas springa på pölsekärringar även där
    Mamma till Nora, August och Ella
    Åh så skoj Vill också till Liseberg, herregud så länge sen det var jag var där nu.
    Ska nog försöka ta en tur dit i sommar med mina föräldrar som barnvakt så att jag och sambon kan leka av oss lite

Kul med pölsekärringar, vilka?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-06 11:04:51 följande:
    Hej flickor! Jag letar som en tok efter hummels fina turkosa uv dress. Nån som sett??!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    Ingen aning tyvärr, men jag har för mej jag kikade på den nånstans, men vart? *hum* Du kan inte tänka dej en Mala då?,  finns ju en del på rea.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-06 11:52:16 följande:
    hmm jo... vi har ju en som han haft 2 somrar, den passar preciiiis i år, men han tycker det gör lite ont i snoppen Skulle vilja testa nån annan o hummels är ju sååå fin...Funderar på att beställa frå dk..
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    Har ni också kvar den? För visst köpte vi samtidigt typ sommaren 08 va? Vilken storlek har ni på den? Liam kan fortfarande ha den så här behövs ingen ny i år.
    Mmm, Hummels är verkligen tok fin, hittar bara mörkblå = fula, varför i allsindar tar dom inte in den turkosa?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    jacao skrev 2010-06-06 17:38:38 följande:

Ängeln: Vilket litet charmtroll i BT, så söt liten Meja!

Tjollabolla: Blir RIKTIGT sugen på en liten till när jag ser bilderna på Lia i kycklingbodyn. VIlken gobit!

Ja hon är minsann ett riktigt charmtroll, så härlig ålder det där, flinar åt allt hon ser
    O dina barn är såklart söta som vanligtKyss
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17