Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

En del av er är ju riktiga vagnexperter.... Ingen nämnd ingen glömd... Drömmer

Vi har bara haft två vagnar... först en EL city cross i typ 8 mån och sen en scooter. Hade vi itne fått scootern till ett så himla bra pris så hade jag nog haft kvar min CC än...

OM jag nu ska köpa mej en mindre vagn... VAD ska jag då köpa. Jag vill fortf ha en stabil rejäl vagn ju... en paraplysulky ser så himla ranglig ut.... och obekväm att sova i...

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2011-01-04 12:49:58 följande:
    En Emmaljunga Ozone helt klart Smidig men ändå rejäl.
    Den har ju sånna små hjul framtill...  jag e lite skeptis till dom....
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2011-01-04 12:54:52 följande:
    Mja, kanske inte men den känns absolut mindre, kanske för att den är smidigare att köra?
    Fast en spider kanske är gott nock!?
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2011-01-04 13:12:08 följande:
    Kan så vara
    Ingen erfarenhet tyvärr.
    Här blir nog inga fler vagnbyten, är såå nöjd med Ozonen så den vill jag iiiiinte byta bort
    JHag är igentligen jätte nöjd med scootern... bara lite sugen mellan varven på att byta.... mammen frågade mej igår vad jag nu vill ha... nu har jag fått hus, kamera och bil inom loppet av ett år... vad kommer härnäst!?
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2011-01-04 13:15:48 följande:
    Ja Scootern är kanon, vi har haft 2 st, saknar faktiskt den lite ibland. Liam hade en precis innan Meja föddes, men då blev det ju byte till syskonvagn som såldes ungefär lika fort då Liam började vagn vägra

Ha ha...det finns alltid nåt mer man vill ha
    Visst finns de

Jag borde ta tag i min tradera hög oxå... Suck.. typ ett helt skåp fullt nu.-..
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2011-01-04 13:26:36 följande:
    Mmmm, det gör ju det
    Tror aldrig man blir nöjd faktiskt.

Uff...trist, men tänk på pengarna som rullar in till alla vår nyheter
    De är så jag tänker... pengarna måste in och de måste tömmas för att kunna fyllas på.... får nog ladda kameran!
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-01-04 13:31:48 följande:
    Fin blogg du skaffat . Där får jag läsa om jag ska se lite färska bilder på T

Min Tradera hög bara växer också *suck*. Nu ska typ alla tröjor i 92 ut. Men har faktiskt auktioner ute nu för andra veckan i rad och tycker Tradera går hyfsat nu. Det tråkiga är att jag har en massa småttingkläder då Elliott växer som ogräs och de går ju inte så himla bra alla gånger på T.
    Jag vet att jag är urkass på dehär med bilder i bt... man måste ju förminska alla å det är ju jobbigt
  • 1 och 1 är 3
    LitenBlomma skrev 2011-01-04 21:35:02 följande:
    Hur tänker du då... Om Mollys passar i stl 80 nu så borde Ida kunna ha en 86? Vill inte att den ska gå ner över handen och vara i vägen och gillar inte att behöva vika. Visst kan man ha den på dagis, iaf torra dagar Drömmer
    Klart man kan ha på dagis! Öven blöta dagar med regnbyxor över! T hade de hela hösten 09, våren 10 och nu i höstas... jag vet dock inte hur vi ska lösa våren när hon växt ur dessa älskade lurvar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17