Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lycka till hos logopeden !!!
Vi får väl se hur det går..Stoffe råkade kalla logopeden för doktorn igår så nu vill Max absolut inte åka dit!

God morgon!
Jag har ju äntligen fått tag på ett par nya pusselmuddisar men är dessa stora i storlek? Eller är det jag som vägrar inse att vi är ljusår från stl 80? ![]()
Denna var ju fin
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx
Hihi detta var lite roligt att läsa
www.familjeliv.se/Forum-5-97/m53893691.html
Sådär ja..Nu har jag visst råkat köpa en likadan mössa som vi redan hade
*helsnurrig*
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx
dock har säljaren en del randiga tröjor också
Maken bara skakar på huvudet smultron> du beställde från smallkids va? hmmm är de sega?
Gjorde två beställningar och ville ha samfrakt. Skrev det som en kommentar men de hörde inte av sig. Typ en vecka senare mailade jag och sa att jag ville ha en ny summa av dem. Det kom ganska fort. Betalade sedan.... men sedan har jag inte hört om det har skickat eller ej. Men inget paket har jag fått än ![]()
Samma dag jag betalade till dem betalade jag även en småfolk tröja llm som de skickade och den har kommit bort i posten..
Om man ska vara orolig att smallkids paketet med har kommit bort, att det vara nån som den dagen gick och plockade i postis cykel? Ha en stor brevlåda så det mesta jag köper hamnar i brevlådan och inte hos postombudet...
Sådär ja..snart 105 auktioner ute
Jäkla tur att det ligger mailingbags och väntar på mig hos Pressbyrån ![]()