Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-06-06 21:29:19 följande:

På en liten plutt tycker jag att det är fint, men kanske mer jamas på en lite större

Tycker den är lätta att ta på, man slipper dra över huvudet...

Ja när dom är super små är det ju skönt att slippa dra över huvudet, men på Meja spelar det ingen roll. Jaja, fin är den iaf Funderar på om jag ska köpa ett par leggings i samma print, så himlans härliga färger tillsammans ju.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Morning girls.

Här startade jag morgon med besök hos tandläkaren, 3 hål lagade = 3 bedövningssprutor = lagom lam i munnen nu

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-07 10:13:13 följande:
    Hej i tråden!

Liljan, vilken storlek har Maia på sin småfolk badsuit?

Jag velar så vilken Milo ska ha.. Vill ha Hummels, men hittar ingenstans i 104. 98an var kortare än vår Mala i storlek 2 år! Så den går bort...
    Så, ska han ha småfolks eller nån annan från Mala? Jag är rädd att småfolks ser lite konstig ut.. Som pyjamas eller nåt. Vad tycker ni? Hjälp en velpotta idag!
    Jag tycker att du ska köpa en Mala
    Har du storek 2 år i Mala?, Liams är ju 3 år, inte så konstigt att den fortfarande passar honom då , fick för mej att den var typ 1 år eller nåt
    Småfolks tycker jag är sådär, lite jamas varning kanske.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-07 10:32:24 följande:
    Åh jag får sån ångest Kanske man skulle haft 2 delat??? 
    Ha ha Ja jag är glad att jag avklarat mina uv dress problem

Molos då?, den är ju också fin.
    Jag funderar faktiskt på att köpa 2 delat också, nästan smidigare nu när dom är lite större.
    Tips på några fina 2 delade?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2010-06-07 10:44:46 följande:
    Hi, hi jag hade precis bestämt mig för att satsa på det du visade nu, tycker det är suuuuuperfint Hjärta men snålade ihop och shoppade panos på rean istället.
    Ja det var inte helt fel Hjärta, men lite i dyraste laget kanske.
    Panos dräkten såg ju super fin ut, ska spana in den lite
    Iof har ju Liam redan sin Mala men det kan ju vara bra med ett ombyte till.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tjollabolla skrev 2010-06-07 10:58:25 följande:
    Ja den är med fin. Men hittar inte den heller??

Malas 2delade för i år var väldans fina... Vart tusan jag nu hittade dom...

Molos finns hos LLM bl.a.

Finns en fin Mala hos Småtting också, dock heldräkt.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

På tal uvdräkter så hoppas jag att Mejas kommer idag, fast vi hade nog behövt den mer i helgen, idag är det grått och regn

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-06-07 11:59:46 följande:
    vilken har du köpt till henne?

sööt hon är i bildis dregelmajan

lillronya: såå häliga bilder i bildis du med. fina busiga barn i underbara kläder
    Hade först tänkt köpa Småfolk el Hummel men så fick jag syn på denna och kunde ju inte motstå för det priset
    http://www.tradera.com/Solskyddsdrakt-MALA-stl-1ar-helt-ny--auktion_301713_113355772

Ha ha, jaaaaaa, detta eviga dreglandet, det blir ju några ombyten på en dag om man säger så
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-06-07 12:03:04 följande:
    tack är helnöjd med dom starsen linnet är underbart!!
    ängeln83 skrev 2010-06-07 12:01:41 följande:
    Hade först tänkt köpa Småfolk el Hummel men så fick jag syn på denna och kunde ju inte motstå för det priset
    www.tradera.com/Solskyddsdrakt-MALA-stl-1ar-h...

Ha ha, jaaaaaa, detta eviga dreglandet, det blir ju några ombyten på en dag om man säger så
    oii vilket bra pris! oslagbart ju! hehe men braaaa att du har mycket kläder till henne då ju

Ja det priset är jag mycket nöjd med Då kan jag ju faktiskt köpa en till

Ha ha, jaaa, det är så jag motiverar min shopping , gubben tycker vi ska köra med dreggellappar men jag tycker det är bättre med mycket ombyten

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17