Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mosen08 skrev 2010-06-23 09:05:29 följande:
    Sätt igång Flört
    Neo -06 & Moa -08
    Hahaha ja jag ska ordna det senare idag. Om jag hinner. Snart kommer ju busbellan med barn på besök hit.

Rosa/röda katvigvelourbrallor, badgeströja med randiga ärmar, rosarandig molotröja med blå kanter är exempel på vad som kommer.
    Och lite me&i...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    SOL10 skrev 2010-06-23 09:08:57 följande:
    Idag måste det väl drälla in nya molosar! Så sugen!!!
    Det borde det göra. Ska komma idag eller imorgon till butikerna. Jag hoppas på idag för då blir det annacillbesök för min del imorgonförmiddag.
  • lillronya
    Morty skrev 2010-06-23 09:14:58 följande:
    ChokladMoshin: Grattis! Vilken trevlig överrasking. Hjärta

Har kikat på alla nya fina molosarna och fastnade för blommorna direkt! :) Älskar lila så den är given..... Såg att det kommer tröjor i olika utförande med knapp och utan. Gillade den utan men det verkar ofta som att affärerna här i Sverige ofta tar in den med knapp.

Måste också ta tag i alla kassar där hemma och försöka sälja. Bara så himla tråkigt INNAN man får ut allt men ack vad härligt när allt är sålt.

Kan även berätta att Fiffi & Charlie har rea - tror det var 30-50%. Affär som ligger i Höllviken.
    Cillen kommer att få hem den utan knapp i blomprintet i de större storlekarna. Bara så du vet.
  • lillronya
    Morty skrev 2010-06-23 09:19:22 följande:
    Tack! Väntar hem en fotbollströja därifrån. Jag behöver köpa 134 till Moa. Köpte 128 i den med knapp till henne i fjärils/stads printet och den är förkort i ärmarna nu.
    Finns 134 då? Det har det inte gjort innan iaf... Vi behöver också den storleken men får väl chansa på 140...
  • lillronya
    Morty skrev 2010-06-23 09:21:45 följande:
    Fast jag är inte ledsen den har varit en favorit och välanvänd så det gör inte så mycket egentligen. Kul med lite nytt.

Såg att t o m du Lillronya gillade blomprintet. Det trodde jag inte var det självklara valet för dig.  Drömmer Flört
    Nä jag brukar ju inte gilla blommor men den här gången är det favoritprintet.
    Cillen får sina lådor vid middag eller strax efter. Hoppas på idag. Annars kommer de imorgon. Då blir det blommor för hela slanten!
  • lillronya
    Morty skrev 2010-06-23 09:22:50 följande:
    Såg på någon av de danska sidorna att just den ene fanns i 134 och jag var tvungen att kika mer än en gång. Fast det kan ju varit så att de skrivit fel.....
    Låter ju helt toppenbra!!
  • lillronya
    Morty skrev 2010-06-23 09:34:04 följande:
    Till alla tjejer??? Åh varför har jag så långt till Hbg. Min affär här brukar alltid få sitt paket efter alla andra samt att det är inte alltid de tar in just det printet som jag vill ha. Som fotboll, jag ville ha helprint och de hade tagit in den med krage. Så synd när man har så nära till dem och vill gärna gynna dem också.
    Nja till två tjejer blir det blommor.
    E får tröjan med flygplan och björnar.

Ja det är synd att du har så långt till hbg. Annars kunde vi shoppat ihop många gånger.
  • lillronya
    Morty skrev 2010-06-23 09:44:58 följande:
    Ja,det hade varit skoj. Får väl se till att ta mig uppåt under semestern. Flock har lockat med rabarberpaj tror jag det var.
    Ja det får du göra!
    Hennes fika är alltid god!
  • lillronya

Pratade precis med Cecilia på annacill och hon får nya molosarna idag. Så där kan ni också hålla koll under dagen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17