Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hur va de nu man gjorde för att ställa in så att bilderna jag lägger ut i danska köp och sälj inte visas på min profil... jag har ändrat de en gång men nu sen nya fb kom så syns dom tydligen iaf...

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-01-11 13:11:03 följande:
    Jag går in i tråden. Trycker på bilderna och lägger till fler bilderna där på sidan. Alltså inte inne hos mig.
    Så gör jag oxå... de syns ändå på min sida...

Jag trodde inte de gjorde de men de informerade min köra lilla tatuerar för mej igår. Han frågade om jag tjänade bra med pengar på barnkläder
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-01-11 13:08:36 följande:
    Nä nu får det vara färdigshoppat för denna veckan (hur jag nu ska kunna hålla det)

Blev nyss två par winter harem, ett par svarta winter army, en grön zip hood, en röd zip hood och en blå-röd randig tröja - allt från NS till ett myyycket bra pris. Ibland är det bra med kontakter...
    VAR!?
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-01-11 13:19:47 följande:
    vad har det blivit för tatuering?
    Kolla bloggen
    lillronya skrev 2011-01-11 13:20:44 följande:
    Hahahaha då ser han ju mina också. Undrar vad han tänker.
    Han tycker att vi är lite nördiga Jag kunde inte låta bli utan berättade att vi åkte till Köpenhamn och storshoppade. De va i hans ögon ganska smart om de va bra priser. Han blev dock liiiite fundersam när jag sa att de fanns tjejer som åkte från norrland
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-01-11 13:30:14 följande:
    wow fina . jag är för feg
    De trodde jag oxå att jag var. Därför blev de bara texten första gången.... Men hallå... de kändes knappt! Hjärtat igår däremot, de va lite tufft... Men jag har lärt mej slappna av på ett helt annat sätt sen T föddes. Vet inte vad men jag går liksom in i en andra andning
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-01-11 13:33:00 följande:
    Nä det kan inte stämma. Sambon ser inte de bilderna, det har jag frågat.
    Då vette sjutton hur han har lyckats. Han sa att han sett på fb att jag sålde kläder.... SKUMT!
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-01-11 13:36:51 följande:
    har T kommit in i trotsåldern än?  Aline har väl typ varit där i två v nu, och hoppas det slutar snart för hon är som förbytt ibland. Och nåde om saker inte blir på hennes sätt, hjälp säger jag bara.

Sen lämnades nappen iväg till tomten också. Har gått väldigt bra. Potträning går sämre, hon vill typ inte alls. men det kommer väl antar jag.
    T är en bestämd liten dam, lik sin mor tydligen

Nappen är hennes käraste ägodel! Pottan funkade ett par gånger sen blev hon rädd för att kissa och bad om blöja. Nu kommer hon ofta och säjer pi när hon kissat så ska blöjan bytas, men att kissa på pottan är ingen hit längra... Säjer som du, de kommer väll.

Igår va V hos en kompis vars tjej har en tös som e som T, hon märkte vilken skillnad de va på dom. T är långt fram i motoriken och fixat saker som hennes lilla tjej då aldrig skulle gjort, i gengäll så pratar hon ju typ bara 20 ord... men de kommer väll de oxå...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17