Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Det var mycket folk på Gekås, men vi gick direkt till leksakerna och då var där jättelugnt. När vi var klara började det fyllas på ordentligt och saatan, då gick det knappt att gå där. I resten av affären var det helt okej, mycket folk ja, men inte så man inte kunde ta sig fram. Har varit med om värre, i somras var det 100 ggr värre... Men då lyckades ju vi pricka besöksrekordet med

Bästa köpen:
    * Playmobil piratskeppet, 329 kr, kostar 699 på BR!
    * Bruder Lastbil med grävare, 499 kr, kostar 879 på EKO.
    * Fur Real Cat, 499 kr, kostar 899 på Eko.

Heeelnöjd

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2010-11-17 12:52:30 följande:
    Tack!
    Är så nöjd att jag hittade den med svarta ärmar.
    Vilken stl behöver du?
    Den var URSNYGG med svarta armar! Aldrig sett innan. Verkligen S K I T snygg!
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2010-11-17 13:51:47 följande:
    Du köpte den läskiga katten alltså . Karla hade nog kunnat döda för att få den, hon hade ääälskat den, men hur dyr den än är egentligen kan jag ändå inte förmå mig att tro att 499 kr ff är ett bra pris. Är den värd det...?
    Ja det kan jag ju inte svara på än. Men Milos högsta önskan är att få en katt och det får han INTE, men detta är så nära vi kan komma . Nej, jag tycker oxå 499 är dyrt, men det är ju bättre än 899 . Det hade jag aaaldrig gett....!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2010-11-17 19:34:10 följande:
    Hemma igen efter reflexkväll på Noels dagis.

Tack snälla Tjolla för det stora fina paketet idag! Hjärta

Chokladmoshin- Vilken liten sötnos i BT!

Preggi- Fina tjejerna i nya fina Molosar!Åh, det är ju hon. Hmm...vilket nick har hon nu igen? Vet så väl hur barnen ser ut.
    ÅÅÅ vad bra att det är framme! Det gör mig nervös att skicka så stora paket med posten! Xvermillions har inte kommit fram ännu... Obestämd
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2010-11-18 08:13:24 följande:

Godmorgon!

Wow nya kossor! Spännande!

Idag ska första steget tas mot at färdigställa köksrenoveringen.

Dörren till toan ska bytas ut mot en ny och förhoppningsvis fixar de till väggen där vi dörren också.

Sen är det bara att tömma rummet och göra vid väggarna.

Å det ska bli så roligt!

Åhhh vad spännande! Hoppas det går bra!
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-18 08:32:36 följande:
    Å knep du en av suitsen på T? Drömmer
    Nej, men jag mailade henne och hon hade EN TILL som jag fick köpa för samma pris. 256 med frakt Förvånad. Känns lite för bra för att vara sant, men man kan ju alltid hoppas! Hoppas det är postat och kommer idag...
  • Tjollabolla

Åhh julkläder! Jag har ingen aning om vad mina ska ha, Milo hade ju oxå dom där byxorna och västen från kappahl förra året, är ganska så säker på att han vill ha det igen Men Lia är det svårt... Tycker baby Lindex inte hade nåt alls, massa fint från 86 dock...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17