Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-11-20 18:49:19 följande:
    du mååste ha samma klänning som jag köpte till bella såå fin rosa från hm. finns tyvärr inte på nätet, men är ganska så säker på att den fanns ner till småå strl. annars var den liten i strl isabel hade kunnat ha 128.. så kanske kan din snutta ha 86 (för den är mer som 74/80)
    Joo jag undrar om det inte var nån sån jag tittade på idag, det var den enda jag kunde tänka mig i hela stan typ! Fast jag tror inte den på baby glittrade i kjolen...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2010-11-20 19:34:36 följande:
    Hihihhihihihi är du oxå aööergisk mot den "fula katten" som jag kallar den för att dottern inte ska förstå vad jag menar
    Ja - fruktansvärt allergisk! Å jag tycker det är rent hemskt att dom trycker det på babygrejor dessutom, dom små ungarna har ju ingen aning om vem den där kattafan är! Det finns ju ALLT! *GAAAH!*
  • Tjollabolla
    H I L L A skrev 2010-11-20 19:35:52 följande:
    Jo det tror jag
    Det enda som kan vara lite att tänka på är att den kan bli lite baktung eller vad man ska säga Om hon hänger väldigt mycket på handtaget när hon går, finns risk att den välter mot henne då. MEn Hilda lärde sig snabbt hur man skulle gå med den. 
    Ja, det var det jag funderade på. Men som sagt, dom lär väl sig fort liksom. Å denna hoppas jag ju hon kan använda ett bra tag. Tycker den är så jädrans söööt!
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2010-11-20 19:33:18 följande:
    Det lät ju upplyftande med tanke på att vi tydligen kommer 1-2 timmar efter öppnandetObestämd
    IHH, inte kul. Vi var där 8.30 i tisdags, gick rakt in och direkt till leksakerna. Då var där lugnt, men vid 10 började det tjockas på som tusan, när vi gick där ifrån vid 10-10.30 gick det knappt att komma därifrån bara!
  • Tjollabolla
    Mamma till Simon skrev 2010-11-20 19:41:18 följande:
    denna vann jag på T nyss www.tradera.com/Gullig-jul-klanning-stl-80-au...
    molly har haft den innan i en stl. mindre och den är så fin så jag var tvungen att ha den igen.
    Ligger ofta sådan på T  har jag sett
    Visst är dom underbara!! Har en sån här hemma Den ska användas nån av juldagarna! Men nån till behöver vi, jag tvivlar starkt på att hon håller sig ren alla 2-3 dagarna vi firar jul
    Vad ska du ha till den? Eller under?
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2010-11-20 19:46:14 följande:
    God kväll!

Ensam hemma med kidsen ikväll igen och båda är redan nattade Håll tummarna för att det håller i sig

Julutstyrslar ser jag att det hanteras här. Med risk för att bli halshuggen men är det bara jag inte inte gillar massa dekorationer som rosor/hjärtan etc? Jag vill ha en enkel men fin klänning. Och på killsidan helst slippa dit-tryckta slipsar

*duckar för tomaterna*
    Jag är inte så mkt för det där annars, men jag vet inte vad som hänt med mig denna julen. Jag har bara fått i huvudet att det ska vara myycket spets, glitter och gärna några rosetter oxå . Första julen med en tjej att klä kanske gör en lite smått knäpp?!
  • Tjollabolla
    Mamma till Simon skrev 2010-11-20 19:46:32 följande:
    haha ingenaning när vi ska ha den, nyår kanske!
    Har en vit top med puffärm som jag använt under den vi hade innan.
    Har du köpt din på T nyss?
    Nej det var nog 1-2 månader sen. Vet inte heller när vi ska ha vår Hade en i 62 med men den blev aldrig använd
    Hmm ja vitt måste bli snyggast under... Måste bara hitta en TUNN vit body då...
  • Tjollabolla
    Mamma till Simon skrev 2010-11-20 20:10:19 följande:
    Hitta denna bilden men här har hon bara kortärmat under
    ÅHHH Sööötnöten!!

Hade inte en aning om att det var du heller
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17