Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-04-17 10:23:48 följande:
    jaa det är den rosa jag pratat om
    Ååååh, den var verkligen snuskigt fin *måste ha*
    Den turkosa var också fin, undrans om jag kan klämma i Liam i en 104:a? Det stod ju att dom var små i storlek.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
    GRATTIS BIA BUS PÅ 3 åRS DAGEN
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}

O grattis FL Lisa{#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_flower}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Här startade jag dagen med lite shopping till mej själv, just nu är det min garderob som måste fyllas på, inte barnens

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Här hemma börjar lugnet lägga sej, Liam sover, sambon åkte just på hockey+natt jobb och Mejas nattnings tid börjar närma sej...skööööönt. Meja har varit bedrövlig dom senaste dagarna, nu MÅSTE det vara tänder på g, det dreglas floder, tror aldrig jag sett nån dregla så mycket

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-04-19 19:19:54 följande:
    Ha ha då sog du inte Anton när han var liten Han dregglade mängder tills han var 4 år! Först då upptäcktede problemet. Hans adonoider var helt igenvuxna. Så jo du jag vet hur det är Fördelen är att man behöver mycket kläder. Idat har ju så fina dregglisar. Dessa fanns ju inte när han var liten. Sötisar i bt!
    Ha ha, kan det bli värre än såhär? Meja har förbrukat 2 tröjor, 2 bodys och 3 dregellappar idag, helt sjukt, men visst, det är ju ett bra argument till att hon behöver mer kläder Problemet är ju att hon även dreglar igenom dregellapparna, skulle behöva några med plast eller nån uppsamlare i
    Spanade lite på Hummels dreglisar också, dom var också fina.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2010-04-19 21:04:12 följande:
    Hej !!Tänkte bara kika in och säga att vi fick en dotter, Tuva.. den 17 april.. allt gick bra hon vägde 4495g och var 54 cm lång. Så nu är man på riktigt shopping humör ;)Men iaf det jag undrade var länken till bildtråden ?
    Ååååh, GRATTIS till Tuva{#lang_emotions_flower}
    Oj, det var ingen liten flicka det, ungefär dubbelt så mycket som Meja vägde
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2010-04-19 21:10:39 följande:
    Tack tack .....Nej hon var inte så liten, större än sina bröder när dom föddes!Hon kom på BF+18 med igångsättning som tog ca 20 tim ja en riktigt envis tjej är det !
    Bamse bebis ju , iaf i mina ögon som bara får 2 kg bebisar

Ojdå...hon trivdes nog där inne, men så skönt att hon tittade ut till slut, hoppas på bild i BT
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-19 21:17:09 följande:
    träffade en på öf idag som fick en chock när jag sa att Mateo var 4 månader, men inte så konstigt att hon blev chockad då hennes bebis vägde 5,4kg när han föddes Så hon trodde ju jag kom till öf med en nyfödd
    Ha ha, det där har jag också råkat ut för, mååånga ggr, för att inte tala om hur många onda blickar vi fick när vi hade med Meja ute på stan när hon var 2-3 mån, dom trodde vi satt där med en nyfödd.

5,4 kg...ooooh my vilken jätte bebis, det vägde även Meja när hon var 4 månader
    Nu tror jag hon traskat över 7 kg strecket, ska på 6 mån kontroll imorgon, spännande. Men så som hon äter så lär hon nog bli en riktig tjockis
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17