Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hjälp mig nu tjejer
    Velar mellan de här två

http://www.luckylittleme.se/Graphics/Products/37571.jpg
    http://www.luckylittleme.se/Graphics/Products/37581.jpg

Jag tycker båda två är superfna, men kanske är den gula/rosa snäppet finare.
    Men den rosa/gula har vi redan i t-shirt, kansek är det roligare med den andra färgen i byxdressen då?

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 21:54:06 följande:
    supersmidig=)... hanterar den med en hand med maxen i då=P... hmm inte så oftaa du har vägarna förbi lammhult va=P..... den står ju ute hos mammsen=)...tycker so msagt den är kanon för lite äldre barn... lite lut på den går å få med bakåt, så maxen e ju lite liten egentligen, men den funkar som åkdon där=)
    Tack för hjälpen, ska ta det med dem på hab när jag träffar dem i veckan
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 22:06:10 följande:
    gul/rosa!
    Ja, den är finare va?
    Måste bara fundera lite först, den är ju inte gratis precis
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 22:11:26 följande:
    Den är jättefin. Men i år tänker jag inte köpa så dyra sommarkläder. Det skall ju ätas glass, jordgubbar, smultron... leka i skogen, med vatten... Ja så här blir det billiga sommarkläder
    Japp, det mesta blir nerkladdat, men jag tycker det mesta går att rädda också.
    ja förutom Augusts shorts då efter att han hasat på rumpan ner för backen i trädgården typ 100 gånger
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-11 22:51:45 följande:
    Busbellan: Underbara töser i BT! Syskonkärlek kommer igen när de blir lite äldre! Jag tycker byxdressen i rosa nyanser är finast!!Lillronya: Ja, Katvigtröjan var kanonfin! Är dina två minsta 90 cm långa?! Marcus har passerat 1 m nu...
    Tack
    Jag trodde inte man kunde bråka så mycket när det skiljer 7,5 år, men lillasyster kan reta gallfeber på storasyster
    Ja, syskonkärlek kommer tillbaka, jag har nära relation till alla mina 5 syskon nu som vuxen
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-04-11 22:57:22 följande:
    ohh jag minns att jag bråkade massor med min 9 år äldre syster
    Jo, jag kan väl minnas att jag bråkade en he del med min lillebror som är 9 år yngre än mig
    Ocikatten skrev 2010-04-11 23:00:02 följande:
    Min storebror kan nog skriva under på det där med en lillasyster som retar gallfeber på en, även om det skiljer 11 år på oss! Särskilt när han hade flickvänner med sig hem... *ha ha* Såååå jobbig jag var!!
    Nora har verkligen inget tålamod med Ella alls. Brukar säga till henne om hon bara klarar 2 min utan att bli arg så tycker inte Ella det är kul längre, men hon klarar verkligen inte behärska sig
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-12 20:26:18 följande:
    Inte mycket Jag är helt slut efter kvällens bodycombat pass, så sitter bara i slösurfar.
    Härliga vårbilder i BT!!
    Är snön nästan borta hos er också nu
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-12 20:29:55 följande:
    Ja nu är nästan all snö borta. Sååå skönt!Allt bra med dig?
    Jodå, det är ok
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-12 20:36:11 följande:
    Men ÅH vad jag längtar tills våren kommer på riktigt när jag ser dina fina bilder. Så varmt och skönt ni verkar ha det!
    Ja, i em var det verkligen varmt
    I alla fall ute i trädgården, men vindarna är inte så varma än, men vi har lä i nästan hela trädgården.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17