Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-04-16 10:01:06 följande:
    Fin vårbild i BT, med fina kavat skorna, visst? Vi väntar på att få använda dem också, men vi har sååå mycket snö kvar här än =(
    tack=) jo det e så toppenväder här just nu=)..... känns som att sommaren är nära..=).. såg iof bilder från 4 aoril förra året.. vi grillade då ute å maxen hade short å t-shirt =O...å satt på filt å lekte=)... han var fortfarande stillasittande då=P

älskar dem kavatskorna=) dme e toppen=).. men var bor du om du har sååå mkt snö kvar??.. hmm måste vara norrrland lr ;)....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Mawe123 skrev 2010-04-16 10:09:34 följande:
    Bor i norra norrland och snöhögen utanför fönstret är väl en tre meter skulle jag tippa.. Order nr 3084 och inget mail..
    hihihihihi.. oki det förklarar ju saken ;)
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 10:30:44 följande:
    Mawe:Fina äppelhooden i bt-vi har flera sådana men de blir knappt använda här och jag kan inte säga att de brukar ge tillbaka tillräckligt på T heller
    ja dem e såå nice:).. maxen har inte ägt ngn än{#lang_emotions_surprised}... du får säga t om du åker på småfolks salgen ;).. när den väl e... det e ditt favvom'rke har ja för mej  ;)....
  • Greksmurfen
    {#lang_emotions_dreamer} vistte inte det vatt nördigt =P.... har haft uppehåll.. man blir ju beroende=P... räknade ju ord när man skulle somna typ =P... det e sjukt haha
    hzl skrev 2010-04-16 19:36:02 följande:
    jo förresten! Finns det nån annan nörd här som spelar betapet?
  • Greksmurfen
    hzl skrev 2010-04-16 19:51:33 följande:
    det är faktiskt as nördigt. men det är väl inget negativt? Jag har vart hookad länge, hade uppehåll ett tag för som du säger man blir beroende.. Sen öppnade dom grisen o de andra böjningslistorna, ännu roligare! vad heter du där? greksmurfen??
    hmm tror jag är en greksmurf där dem =P kommer knappti håg mitt alias =P
    Kristyr skrev 2010-04-16 19:58:14 följande:
    Hzl> Var betapetberoende innan jag fick sonen! Nu har man inte tid och familjeliv och barnkläder tar all surftid
    sant så sant ;).................

hmm här tror jag det blir en llåååååååååååååååååååång natt..... maxens kruphosta e ju på g nu IGEN.... pust pust pust....
  • Greksmurfen

buttrik: vilka coola namn ;).... raggisar e ju såååå goa..=)...
    min moster hade en som hette Ruben haha.. en otroligt fet å lat katt =P

• Greksmurfen

lilronya: det fixar småttingarna galant;)... låter som e bra ide du har=)..

• Greksmurfen
    hzl skrev 2010-04-16 20:57:36 följande:
    Vilka st Så det var typ billigare igår på zillstar.. kommer ju få beslutsångest över färg. har ju sett massa av era bilder o det är hela tiden, DEN! åååh nej Den! Ah men kolla denna! Hur många är det som stannar över natten o lever danskliv o fyllar bort alla molofynd?!
    det e faktiskt aldrig ngn som har sovit över i danmark nära salgen innan:)... kan ju bli prämiär i år .. antingen det eller så får man stanna i malmö.. 2 dagar på salgen detta året blir minimum =p..
  • Greksmurfen

kan var svårt å välja innan =P.. utbudet varierar.. blir mer man få ta det man hittar ;).. olika färeger å varianter beroende på stl =)....

sist fick jag tag i en cobolt blå med röda kanter=)...

• Greksmurfen
    mortillsju skrev 2010-04-16 21:14:04 följande:
    God Kväll alla rara! Vad händer i dansktråden? Salg snart? Själv har jag en 80-talsrevival kväll När denna kom var jag 16 år
    " target="_blank">

Så cool den va Nu tror man knappt det är sant
    hihi låg jag i magen =P....... då kan vi räkna ut din ålder ;)....

salg prat all night long...=P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17