Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjejer... en Ot fråga till alla er som har väggord... Är dom svåra att sätta upp!?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2010-06-15 22:03:44 följande:
    Ha ha nej de är superenkla! Som klistermärken.
    Jag hade ju wallies på Ts rum i andra huset.. de va ju ganska enkelt.. men då e de typ desamma alltså Nu har jag nämligen beställt en STOR canvas tavla på våra händer, bilden som togs i samband med vårt bröllop. Å så ett väggord på de! Tror de kommer bli toppen!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Idag har mina fönster fått nya gardiner! ska bara få tag i enfärgat tyg till kuddarna i soffan oxå
    Huset e dammsugat och nu tänkte jga torka gålven. Va bara tvyngen att titta in här en sväng först!

Allt bra med alla!?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2010-06-16 20:42:08 följande:
    o jag har vikt all tvätt o sorterat o nu tvättar jag lite.. *känner mig duktig*
    o nu sitter jag o slappar o slösar pengar på t Oskyldig
    Tvätta borde jag oxå göra... de e dullt i korgen och i natt anländer V med en veckas tvätt... Men de e ju ååå tråkigt att hänga och vika! Vad shoppar du för fint?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Ååååå de e ju sååå fint! Å baksidan på linnet bara älskar jag! De printet va en av Ts första molo plagg. Så vill du bli av med de så skicka de hit, TACK!

V kommer hem med en veckas tvätt i natt, åker 7 i morgon bitti för att återvända fredag em, packar en ny väska för att åka igen lördag... TUFF period nu!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2010-06-16 21:13:34 följande:
    ja jättefint =)
    får väl se sen om jag behöver alla 3 i olika stl Tungan ute
    kanske räcker med 2.. men leggingsen e såå fina.. velat ha såna ett tag =))
    hmm.. fast vet inte vem säljaren e faktiskt.. ? jaja =))

men fy va jobbigt o ha det så..
    kul o träffas menar jag
    tycker det e jobbigt att min jobbar em. hemma typ 22-23 oftast mån-tor.. =(
    men iaf hemma liite under helg..
    shit o inte träffas nåt.. =((
    e ganska tungt lass man drar ju.. ensam med barn e inte alltid bara gulligt.. tyvärr..
    Denna veckan har dessutom inneburit en del diskussioner via telefon,vilket jag HATAR! Men jag har satt hårt mot hårt nu. JAG måste oxå få egentid! Fredagen och lördagen va ju rent nöje! Sen drog han direkt därifrån å vidare norrut, jobba alltså... han brukar va hemma över helgerna, kör var fjärde.. men nu e de lite semestertider oxå som gör att de blir mer jobb. Men SNART!! Då e de den 7e aug och vi ska ha bröllopsfest! Sen drar vi till Öland i 5 dagar, hela familjen! Jag längtar!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2010-06-16 21:39:07 följande:
    jag hatar med telefondiskussioner =((
    usch o fy..
    skönt att ni snart ska åka bort, tro ni kan behöva det!!!! {#emotions_dlg.flower}
    Ja, men va sjutton ska man göra!? Ibland måste man få skälla och ventilera lite... Men grabbar och förståelse e inte alltid de enklaste... Hoppas innerligt att de har vänt lite iaf.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2010-06-16 22:20:53 följande:
    nä, sängen väntar flickor.. en klocka som ringer för tidigt..
    godnatt Kyss
    Natti Natti!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Tjejer... Jag VET att det är LÅÅÅÅNGT fram men jag planerar egentid....

OM jag och Ronya tar oss upp till huvudstaden för att gå på underbara barn mässan i oktober...

Vilka joinar oss och VAR sover man!? Drömmer

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17