Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-05-21 15:54:14 följande:
    Och vilket pris!!!
    kostar?
    Har inga själv men blev lite sugen på Lindexshopping, tror lilltrollet hade gillat dom.
  • Fantastiska Skatt
    Ocikatten skrev 2010-05-21 15:54:36 följande:
    Jag köpte fyra par shorts oxå, alltid bra att ha!
    Lindex vanliga bomullshorts är super tycker jag!
  • Fantastiska Skatt

Hitta på nätet. Japp, superpris och perfekt för chokladglassätande barn

*snart ska även jag lära mig skriva allt i ett meddelande så jag slipper spamma så *

• Fantastiska Skatt

Alltså hur f***n är folk funtade?? Fyyy vad arg och ledsen jag blir av Anna--Marias sista blogginlägg {#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_cry}
    Ghhhaaaa elaka människor

Var bara tvungen att gapa lite, hej töser!

• Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2010-05-23 20:07:56 följande:
    Vilken stl har era killar på 3-4 år? Känns konstigt att köpa stl 110. Men pojken är ju ändå 105 lång o kläder is tl 104 är lite kort i armarna, men han är ju så smal. Rädd för att det skall bli för brett.
    Vad är det du funderar på för plagg?
    Oliwer är snart 3½ och drar 98 eller 104, hans kompis som blir 4 nu i augusti är både längre och smalare än O och har precis gått upp till 110 på överdelar.
    Mao är han 105 lång hade jag köpt 110
  • Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2010-05-23 20:12:01 följande:
    ha ha ja du har rätt. Men jag vågar inte köpa stl 110 för det jänns ju så stort. NÅGON som har en molo tröja is tl 110 o vill mäta den?
    Ah, 110 i Molo blir nog lite stort ja om det inte är en sån tajt modell.
    Kan tyvärr inte hjälpa dig m mått
  • Fantastiska Skatt

Krya på alla stora & små sjuklingar!!

SmillaMilla skrev 2010-05-24 09:36:51 följande:
    40 grader tycker jag nästan är lite Mina barn får skyhög feber när de väl får feber, speciellt anton, han ligger då alltid på 41.5. 42.3 har han haft som högst, vid 42.5 skulle vi ringa ambulans. Då var jag orolig kan jag säga.
    Det är samma här, Oliwer får alltid runt 41 graders feber när han blir dålig men jag tycker ff det är obehagligt varje gång. Ibland blir han alldeles lila och "försvinner" när den stiger för fort *läskigt*
    På min press.bild hade han drygt 39 grader -  inte ens påverkad  liksom {#lang_emotions_undecided} en annan hade ju tuppat av!
  • Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2010-05-24 11:05:04 följande:
    Någon som inte fitt inbox ang. blommor?
    Jag e bortglömd
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 19:07:30 följande:
    Nu är jag lite knäckt..Lova måste in på sjukhus Hon blir bara slöare så vi eller rättare sagt maken måste dit och ta reda på vad som felar och sätta dropp. Han är sjuk också men ändå så pass pigg att han klarar vara med henne jämfört med att ta hand om en väldigt understimulerad Max..
    Nämen lilla då
    Hoppas hon kvicknar till fort när hon får dropp och att det inte är någon fara!!
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 10:30:10 följande:
    Någon som har tips på en god soppa? Jag får nog göra soppa till lunch med tanke på att maken behöver mkt vätska... Jag själv är väldigt sugen på denna www.tasteline.com/recept/Broccolisoppa_med_vi... men FYRA vitlöksklyftor känns ju sådär roligt iom salgen imorgon Fast jag kanske skulle kunna mota danskor genom att flåsa överdrivet mycket
    Det är väl perfekt, då får du vara ensam men dina högar

Skönt att Lova är lite bättre men vad var det som felade? Vätskebrist?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17