Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-04-15 20:49:15 följande:
    Attans vad ni shoppar ikväll! Hur mycket jag än letar där så hittar jag inget jag måste ha.
    vadå MÅSTE?? Här VILL man ha
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 20:57:27 följande:
    Ja men det är ju därför denna tråden är så underbar. Bästa tråden på hela fl. Men jag tror absolut att mycket av dina bekymmer kan bero på detta. Hur är det med mjölkallergin? Kan inte det också vara från detta?
    jo jag tror det, kanske jag t.o.m kan äta glass i sommar om jag blir av med detta!! {#lang_emotions_laughing}
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 21:16:13 följande:
    Grattis Grymt bra pris ju!
    Ja för det priset kan han få sitta i sandlådan o grisa ner den hur mycket han vill Gillar inte grått annars men älskar ju vantarna {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    Mawe123 skrev 2010-04-15 21:47:12 följande:
    När de kör en sådan här kampanjkväll vill jag att de ska jobba för högvarv hela kvällen så att jag som kund fortast möjligt får veta vad som finns och vad jag blir utan. Men eftersom vi fick mailet före sju och ingen fått någon bekräftelse än, så väntar vi kanske förgäves ikväll..
    jag tror att hon har fullt upp med att uppdatera lagersaldot i butiken löpande, SEN mailar hon ut orderbekräftelser. Gör hon tvärtom blir det ju betydligt fler hon måste maila, och då berätta att varorna är slut för att hon inte hunnit uppdatera.
  • Zvartaliljan
    nettan1016 skrev 2010-04-15 21:56:15 följande:
    Jag trillade visst också dit på Zillstar. Jag har ju inte handlat där tidigare men jag fick ett mail direkt. Men det kanske bara är ett beställningsmail. Jag beställde i alla fall cirkuslinne 92/98 samt babybyxor cirkus i storlek 80 (tänkt som knickers). Tror ni det funkar?
    nä det tror jag blir mer 3/4-byxor än knickers...jag har tagit 74/80 som knickers till Maia och 98/104 i linnet...hon skulle t.o.m kunnat ha 110/116 i linnet men det fanns inte.

I somras när Maia hade 92 i det mesta så hade hon molos babybyxor i 68 som knickers...
  • Zvartaliljan

Godmorgon

Ingen orderbekräftelse från Zillstar än. Vet ni hur lång tid man har på sig att betala? Tänkte om bb hinner komma annars blir det nog lite knepigt med den stora ordern {#lang_emotions_dreamer}

Förresten ett tips till er med småflickor i strl.92
    www.facebook.com/group.php&op=1&o=all&view=all&subj=112801458733594&aid=-1&oid=112801458733594&id=717862251&fbid=384720877251

Den jackan är ju UNDERBAR och jättesvår att få tag på så passa på nu

• Zvartaliljan
    hzl skrev 2010-04-16 07:54:21 följande:
    jag har inte facebook, vad är det för jacka?
    En Molo vårkappa, blå med rosa rosetter vid fickorna och rosamönstrat foder, stora rosa knappar. Maia har en likadan.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 07:56:15 följande:
    Ush skall snart fara med minsta killen till sjukhuset. Hade hög feber i går kväll, nu har han feber men inte så jättehög, men har sovit sedan 18 i går o nu är ju kl 9.
    oj oj, låter inte bra. Maia sov från 22-07...han har alltså sovit 6 timmar mer hittils! Fast sömn hjälper ju för att återhämta sig när man är sjuk, så därför har febern sjunkit. Men gissar på att den stiger igen så fort han kommit ur sängen...har du gett något febernedsättande??
    Hoppas ni får hjälp snabbt o att han kryar på sig stackarn. Hur är det med de andra två?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17