Gomorron i tråden!
Hoppas på finfina paket idag från LLM och www.grodisochjag.se.
Zvartaliljan skrev 2010-06-14 09:14:57 följande:
hon har inte skrivit det här. Men det finns en tandläkare här i stan som jag är redo att slå sönder och samman...beundrar Emmsans självkontroll som inte gjorde det. Hade en tandläkare gjort så mot mitt barn så hade jag slagit ut varenda tand ur hennes käft.
Först lyckas de inte ens ge en supp utan får försöka om och om igen under fasthållning...sen vill hon inte bedöva utan laga tänderna utan för det är så "onödigt o går så snabbt". javisst....efter mycket skrik och fasthållning så gick hon med på bedövning. Men verkar som hon hackade på måfå och lyckades först efter ELVA SPRUTOR!!
Sen när hon ska dra ut några tänder så råkar hon knäcka sönder dom istället så hon måste dra ut dom flisa för flisa...
Lilla lilla Melker skriker, kräks och spottar blod medans 4 vuxna håller ner honom...
Som sagt...jag beundrar Emmas självkontroll...hon slet upp honom några gånger och var på väg ut men de lyckades övertala henne tillbaka.
jag hade nog slagit ner tandläkaren, tagit mitt barn och gått därifrån. hade aldrig klarat av det som Emma gjorde.
men jag hoppas hon anmäler...tycker att Melker ska få ett FETT skadestånd...en tvååring ska inte behöva stå ut med så mycket onödig smärta!!!
Men FYYYYYYYY vad hemskt, stackars barn.
Hade nog gjort som dig dock och klubbat ner tandläkaren, helt vansinnigt ju.