Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Köpte en oxröd minikånken igår från zillstar med.. {#lang_emotions_sunny} Sonen har en svart och nu får syskon en oxröd...

• Kristyr
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-16 11:22:35 följande:
    Zillstar, är det någon rea där nu eller så? Kod?
    det var fram till 00.00 i natt... eller natten till idag.. 50%
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-04-16 16:34:05 följande:
    hmm jag funderar på att sälja min gröna småfolk lurvoverall strl 98/104.. tror ni att den går att sälja eller är det för varmt nu
    åh...*dreggel*
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-04-16 18:49:18 följande:
    mina barn sitter inne på rummet och leker tillsammans så fint  guuud vad jag är glad att jag fick två barn så pass tätt. så kul dom har ihop  *mys*
    hoppas "mina" med kommer göra det om nått år... {#lang_emotions_heart}
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-04-16 19:01:29 följande:
    jaa det gör dom säkert. visst kan mina bråka som två galningar men oftast är dom goda vänner och har så mycket av varandra
  • Kristyr

Hzl> Var betapetberoende innan jag fick sonen! Nu har man inte tid och familjeliv och barnkläder tar all surftid

• Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-17 08:14:13 följande:
    va extremt söööööööööööt=)hmmm har redan ätit frukost å allt e klart...vad ska man göra nu då =P... tro ja ska ner å titta på ny mob sen =P...min e ju lite wacko =S....har bestämt tvillingvag nu, brossan har en babytravel som vi kan få med hårdliftsinsats så vi tar den sen köper vi till ett babynest till buggan har ju 2 sulkysar så kan man ha dem när man vill komma fram lite lättare=)... blir billigare alternativ = mer till salg =P
    har beställt en sån, ska hämta den idag 5934:- för NY vagn med ligginsats är bra pris
  • Kristyr
    Mawe123 skrev 2010-04-17 11:03:33 följande:
    HKLÖÖÖ (..fina helikopterbyxor från ESL på funkybaby, bunkrat större storlek)
    blir nog HKLÖÖ för mig med därifrån snart...
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-04-17 11:16:59 följande:
    blir nog HKLÖÖ för mig med därifrån snart...
    Katvig miniapple {#lang_emotions_heart}

Sommarsuit i lila till storebror och bebis... {#lang_emotions_sunny} Lila är ju massor med unisex än grönt är iaf..*tycka*{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17