Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lite snabbt, vilka shoppar finns i stockholm?

tänkte ta mig in i stan nämligen idag

• Lilla Ego 07

Hej tjejer.

Nån som har koll på någon bra camping inom en räckvidd 20 mil från Stockholm? Camping där man kan hyra stuga för husvagn har vi inte.

Börjar bli less på att vara hemma nu och vill slappa svensson-semester ett tagGlad

• Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2010-07-19 20:17:23 följande:
    Precis!!
    Ska göra ett UL i september igen och fråga då.
    Ja, dom är så murriga och trista print med.
    Klart du måste ha en ny skötväska
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-19 20:11:23 följande:
    Hej tjejer.

Nån som har koll på någon bra camping inom en räckvidd 20 mil från Stockholm? Camping där man kan hyra stuga för husvagn har vi inte.

Börjar bli less på att vara hemma nu och vill slappa svensson-semester ett tagGlad
    Förra sommaren hyrde vi stuga på campingen vid Eskilstuna zoo och det var en toppen camping, samt att zoo var ju nära
    Så de har camping alltså?? Vi var nyss på zoo med vår dagmamma iofs...men det tål att tänkas på
  • Lilla Ego 07
    solouniko skrev 2010-07-20 21:44:12 följande:
    Hm okej.. Ja Milla är väl 77 kanske och det var ju 80 på den, men det blir nog bra
    Din tjej var jättefin i klänningen från Rockefella! Jag vill också ha den till min tjej, åtminstone att ha nästa sommar. Vart finns den någonstans, finns det någon kvar? Samt finns den till rea så vore det ju än bättreGlad
  • Lilla Ego 07
    Vikkan76 skrev 2010-07-22 08:35:03 följande:
    Halllåååå! Skrattande Ja, jag tänkte det var bäst att komma ur garderoben nu...och göra mig tillkänna.

Gäller bara att få ett hum om vem som är vem också, några har jag ju koll på redan
    Här är jag iaf :) Den som har en son som din son ärver halva garderoben av Flört
  • Lilla Ego 07
    Helle skrev 2010-07-27 09:01:12 följande:
    God morgon!

Här har vi varit på resande fot till och från men igår landade vi igen hemma och det känns ganska skönt. Nu blir det både till att jobba och ha barnen ett par dagar innan jag ska till Stockholm ensam ett par dagar i slutet av veckan på jobb Ska bli skönt och kul!

Idag längtar vi efter SOL igen efter allt regnande, men det ser väl sådär ut.Det har sagts att de första leveranserna ska komma denna veckan, så jag hoppas på det. Det lila/gula är verkligen underbart och förhoppningsvis blir klänningen superfin till pense-leggingsen (hur det nu stavas). 

Helle!

Har du koll på moonkids storlekar? Tänkte närmast på de blå frottébyxorna. Stora eller små i storlek?
  • Lilla Ego 07

Nån som vet var man kan få tag på katvigs tröjor i blå/grön och blå/vit (el turkos är det väl) från i våras? Behöver ha stl 110 och vill hemskt gärna hitta på rea nånstans Flört

• Lilla Ego 07
    Helle skrev 2010-07-27 09:08:56 följande:
    Tänker du på de som finns nu med vita fickor? som de flesta rear? De är i a f långsmala som MK byxor brukar vara. Normala till lite längre skulle jag vilja säga, men sitter bra med resåren nedtill. Jag har 92 till min kille på ca 93 cm och de sitter bra. 
    Yes det är just dem jag tänker på Flört Min kille har växt nu så han är hela 105 cm, borde jag isf ta 104 då kanske?

jag har 110 i tröjor därifrån och har haft ett tag, gillar när de sitter åt men inte för mycket så en storleken blir bra på e.
  • Lilla Ego 07
    Helle skrev 2010-07-27 09:15:04 följande:
    Tröjorna från sommaren har de ju äntligen "normaliserat" lite och byxorna håller samma size som tidigare. Jag tror att det fungerar med både 104 och 110, behöver du något mått så tror jag att jag kan stå till tjänst i någon storlek i a f
    Det var det jag tänkteFlört Har tänkt på de så länge nu men aldrig fått arslet ur och shoppat. Har för mig att de fanns kvar på butiken i öret..... dock fanns bara katvig i stl 104, undrar om den storleken går på min grabb? Alltså katvig grön grön tröja
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17