Inlägg från: Maliten |Visa alla inlägg
  • Maliten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-06-19 10:25:04 följande:
    Tack! Det blev en svart ändå. Det är ju praktiskt! Duntoffla de är jätte bra. Så nu har alla mina barn varsin. Anton älskar sin gröna, använder den varje dag.

Ja visst är de bra!

Jag fick tag på den blå med grönt foder på rea på Annacill. Hans limegröna passar än men man måste ju vara beredd med nästa storlek och passa på när det reas

• Maliten

Tack för tipsen brudar! Och så har de väl en butik med Danskt i Kistagallerian va?

• Maliten

Hallå brudar!

Nån som vet hur Molos sängkläder är? Inte stela hoppas jag?

• Maliten

God förmiddag!!

Vet ni hur Gangstar är i storlek?

• Maliten
    3småttingar skrev 2011-07-01 18:30:31 följande:
    Tror ni det kommer en unicorn filt? Är dolls filten fin, hade gärna sett stora bilder om det är nån som har, alltså hela filten :)
    Beställde en igår Hoppas (och tror) att den är jättefin
  • Maliten

Vet någon här om de har Molo i Allums köpcentra?

• Maliten
    AochJsMamma skrev 2011-07-02 10:44:35 följande:

nope finns inte

Vet du om det finns nån butik som har Molo som har söndagsöppet?
  • Maliten

Hallå,
    En helt OT fråga. Är det någon här som är från Uppsala som har tips på vad man kan göra där med barn. Åldrarna är 5, 8 och 13 på barnen. Ska göra en tur till min morbror som bor där och han har ingen koll på sånt   

• Maliten
    annie dark skrev 2011-07-12 14:24:25 följande:
    Jag är Uppsalabo.

Biotopia, museum som är gratis och har världens bästa café. Zoologiska museet, har dinosarieskelett bla, Pelle Svanslös hus, Nickis lekland, I stadsträdgården finns en jättestor lekpark, Upplandsmuseet och sen kan du ju alltid shoppa danskt, ha ha!

Googla på dessa ställen så får du upp öppettider eetc.
    Tack för tipsen!! Rackartyg brukar alltid få ett 8eller flera) besök av mig när jag är i staden Finns det fler som säljer Molo?
  • Maliten
    annie dark skrev 2011-07-12 18:07:13 följande:
    Nej men Sweetie pie somk ligger nästan granne med dem har villervalla, småfolk, väldigt mycket villervalla.

Den på "Baksidan" som även har Lipfish va?
  • Maliten
    Minatre skrev 2011-09-20 16:28:45 följande:
    Vilken storlek hade ni tagit på vinterjacka Molo till sonen som är 101 cm lång (smalis)?
    110 skulle jag tagit. Jackan ska ju räcka till mars så man bör ta till lite . Min son är 112 och han har 122 på sin. Tog 122 även på overall.
  • Maliten
    na96gen skrev 2011-10-24 11:44:45 följande:
    aha är det därför det är så tyst här ... saknar er
    Det är tyst i den andra tråden också Tror de flesta hänger på FB... Lite tråkigt
  • Maliten
    fröken ida skrev 2011-10-24 09:32:59 följande:

Finns det någon särskild salgtråd här på FL i år eller sköts allt prat kring det i er andra grupp Jag är lite sugen på att åka men vill inte åka helt själv

När salgen närmar sig brukar det skapas en särskild salgtråd. Brukar även vara en för samåk, dvs vilka dagar bilarna går och vartifrån samt om det finns platser kvar. Jättebra!!
  • Maliten

Bus & Rackartyg har midseason sale Mycket fina Molosar bla!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17