Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-07-29 20:25:14 följande:
    behöver matchningstips till lammtröjan, knapptröja med röd kant
    Molos röda leggings med vita stora prickar eller röd/vit randiga, Molo eller Katvig tex
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-07-29 18:29:12 följande:
    Usch! Jag tycker verkligen så himla synd om er! Hjärta
    Huset såg verkligen ut som ett drömhus när du visade bilder i början, men förvandlades sedan till drömkåken from hell.
    Jag kan inte ens fatta vilken mardrömssits ni sitter i, helt sjukt att det kan få säljas sådana hus alldeles lagligt!
    Ja, det känns som dom" tapetserat" över felen å sen får vi ta smällen Obestämd

Va kanske så att dom renoverade för att sälja? Å då bryr man sig inte så mycket kanske? Trist e de och jag e sååå trött!!
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-29 18:41:45 följande:
    Har inte hängt med riktigt från början. Hade ni nån besiktningsman där?

Isf så har ju han gjort ett förjävla dåligt jobb ju! Det borde ju ligga på deras ansvar också.

Min granne jobbar som besikningsman. Kan ju fråga honom lite om han vet hur man gör när något sånt här uppstår för det verkar ju sjukt om ni bara ska få ta detta. De här är ju inte vad ni trodde att ni köpt så det är ju bara falskspel från säljarna. De lär ju ha känt till detta för de kan ju inte bara uppstå på en kvart el så ju
    Japp! Vi ville absolut INTE köpa ett sjukt hus så vi betalde 9500.- för en besiktning och på det mesta står det "inget att notera"  sen har vi anicimex försäkring och där kom besiktningsman nr TVÅ med samma "inget att notera"
    annie dark skrev 2010-07-29 19:27:19 följande:
    Finns det inte någon dolda fel försäkring eller vad det heter?
    Nope! Inte vad vi hört om..
    ChokladMoshin skrev 2010-07-29 19:37:44 följande:
    Alltså fasiken vad surt för er. Tycker synd om er.
    Men dolda fel då, det kan man ju hålla säljaren ansvarig för i 10 år efter köpet.
    Vi fick nyligen igenom att säljaren ska betala fuktskadan i vårt badrum, och vi köpte vårat hus -03.
    Oj! Bara sådär? Förvånad Hur gick ni tillväga?
  • RååSa BuBBlan

Tror fasiken jag ska trösthoppa lite idag, känner att det skulle behövas!!

• RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-07-29 20:41:33 följande:
    Kraaam till dig Bubblan Hoppas verkligen att ni får ordning på hemskheterna snart!
    {#emotions_dlg.flower} skithus
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-07-29 20:51:08 följande:

Fy fan vad jobbigt med huset-Stor kram till dig! Jag hoppas att ni hittar en miljon eller nått bakom väggarna ni tvingas riva
    Ja DET skulle va nice, skulle inte tala om de för säljarna iallafall
  • RååSa BuBBlan

råd pliiis

har det ju lite stressigt sådär med huseländet o så, känt av rätt rejäla sammandragningar, men nu fick vi takleveransen o allt lastades av mitt i vägen så jag va tvungen att bära lite för tunga saker en stund.

Nu har jag kraftiga sammandragningar som gör ont emellanåt, sticker o trycker "där nere" obehagligt och ont att gå.

Är ju bara i v 17 liksom blir lite orolig.. ska man ringa nån eller?

• RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-07-30 15:12:54 följande:
    Jag tycker att du ska börja med att inta soffläge och avvakta..Håller det i sig så ring.
    Du måste tvinga dig själv att stressa ner,iaf lite
    oki, så vila en stund kan hjälpa? har inte haft så här förr när jag varit gravid, fy va läskigt

ska försöka stressa ner lite, även om de e svårt just nu.

tack snälla för svaret!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17