Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-06-14 12:11:14 följande:
    Hej i tråden!

Vad händer här?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    Hej hopp

Här planeras mini dansk träffar  för fullt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Milliz skrev 2010-06-15 12:00:27 följande:

Hej i tråden!
    Någon som vet om fotbollsprintet kommer som linne? Det kändes ju så trist att köpa långärmat nu när sommaren precis har börjat..

Såg just att B&R skrivit på FB att fotbolls linnena kommer i slutet av denna veckan
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej förresten

Kom just hem från ÖF, länge sen vi var där nu och Liam blev såå glad när vi kom dit
    Idag har vi riktigt härligt väder igen, väldigt välkommet efter den senaste veckan med regn.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ängeln83 skrev 2010-06-15 12:44:49 följande:
    Såg just att B&R skrivit på FB att fotbolls linnena kommer i slutet av denna veckan
    Fel, i slutet av nästa vecka skulle det ju vara
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-06-15 13:47:26 följande:
    Ängel vad var det för storlek du ville ha på den tjocka röda NS tröjan? för visst var det väl du???
    Hum, vilken?
    Rotar i minnet men kommer inte på att jag är på NS jakt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-06-15 14:25:03 följande:
    men har för mig att det var nått med den eller var det grå? eller så svammlar jag helt enkelt
    Ja det var nog innan jag beställde och  ville veta hur storleken var, och när vi såg den gråa som många hade missat i shoparna.
    Kristyr skrev 2010-06-15 14:27:42 följande:
    beställde just en sån till sonen såååå fin
    Den röda? Ja den är verkligen super fin, den röda och den turkosa hooden är dom enda tjocktröjorna vi använder här hemma
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Här vaknade vi med underbart väder, hoppas verkligen det håller i sej nu, gärna över midsommar också, är det fint väder så ska vi och två husvagnar till åka till Halmstad.

Här har jag just beställt mitt 3:e par Converse, sambon bara skakar på huvudet

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-06-16 08:47:16 följande:
    Godmorgon!
    Ja nu vill vi ha finväder lääänge!

Vad fin du ska vara om fötterna i sommar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Ja absolut, no more långbyxor tack

Ha ha ja men eller hur Typiskt mej bara att köpa flera likadana så fort jag hittar nåt jag gillar , men man måste ju kunna matcha till allt ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Infinite Joy skrev 2010-06-16 13:12:08 följande:
    Undrar vad det är med pappor och söner. Sydde en tröja till sonen av jnys molntyg (det blåa tom). Han var helt säker på att det var till tjejen och tyckte inte alls att det passade sig till en kille. Men han ändrade sig till sist och nu är det han som brukar välja tröjan. Fast det är klart.... pärlplattor är snäppet magstarkare.

OT: ni som har husvagn. Hur är det att semestra så? Funderar lite på det, men är lite tveksamma fortfarande.
    Vi köpte husvagn förra sommaren, prov campade bara några dagar men det passar oss ialla fall, smidigt och billigare än att hyra stuga.
    Men visst, det kan ju tryta på tålamodet en del, speciellt för mej som är ganska så bekväm av mej , tycker det är sådär att behöva gå iväg och gå på toa och duscha. Det blir ju ganska så trångt också men tanken är väl inte att vi ska sitta i husvagnen och trycka hela sommaren utan vara på stranden och i förtältet.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17