Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Har varit och lämnat Ella på dagis, ska snart åka mot Växjö så jag hinner en runda på stan innan skolan, vi har ju sån där rolig tid mellan 13-15 idag
Halli hallå i tråden!!!!
Har shoppat en ny väska till mig ikväll, såå fin, helt OT
http://www.mylittlestar.se/Shop/Index.php?sArtModelId=1337
Sen läste jag tilbaka i tråden och fick braiga tipset om Sigge & Juno och köpte 4 Bambi linnen
H80: Fy, stackars bebis. Hoppas verkligen det bara var ngt hon sa i förvirring av sömnbrist eller nåt.
Ronya: Trist att han var tvungen att jobba på er lediga helg.
Alla: Fina barn i BT ![]()
Tackar ![]()
Godmorgon i tråden!
Sol och höst här.
Angående Facebook så har jag inga problem med att sälj gruppen är öppen för jag har gjort inställningar så att mina vänner inte ser mina kommentarer där
Fler som kan hitta sälj gruppen om den är öppen ju ![]()
OT Facebook:
Nu har jag letat mig blå men tror det var så här jag gjorde, denna inställning gäller ju då alla grupper man är med i och inte bara sälj sidan tror jag.
Gå in på konto högst upp, sen applikationsinställningar sen vidare till grupper och klicka till höger på redigers inställningar och välj sen sekretess där brukar det vara förklickat alla eller endast vänner välj där anpassa och man kan välja vilka som inte ska se. Skrev alla mina vänner där så ingen kan se.
Jobbigt om man har många vänner, men det funkar för mig ![]()
Näe, nu ska jag tvätta upp lite bebis kläder
Ha en bra dag alla. ![]()
Hoppar in mitt i kalasfirande och ser en länk till fina filten med stars, den kunde jag ju inte låta bli
Tack ängeln
Kommer det mer Molo nytt snart eller har allt kommit?
Gokväll i tråden!
Är extremt shoppingsugen men det känns som om jag har suits i alla print jag gillar......vad shoppa då liksom??