Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-01-30 21:09:00 följande:
    Men vad synd Hoppas verkligen dom finns på "mitt" Kappahl, men dom brukar ta in det mesta.
    ja jag hoppas de dyker upp här med snart
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-30 23:35:35 följande:
    Verkligen, visste inte alls vad jag ville ha när vi letade tapet men så fort jag fick syn på den blev jag helt kär Har den på två väggar i köket och 1 i hallen. Finns matchande kaffe koppar också
    Vi har mycket svart/vitt/rött här hemma.
    Den har vi i sovrummet

Tack för erbjudandet om att kolla leggings åt mej, men jag väntar och hoppas de kommer här med så slipper jag frakten *snål just nu*
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2011-01-31 07:51:44 följande:
    jag har fått erbjudande om att köpa en begagnad vinterjacka (molo) i fint skick för 500. Vad tycker ni? Bra pris?
    Jag köpte en regnbåge jacka igår på T för 310kr i fint skick, det är bra pris och har köpt nya på rean till barnen för 500kr precis så just nu tycker jag väl att det är ett sådär pris, men till hösten så hade jag säkert tyckt att det var ett bra pris
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2011-01-31 08:26:41 följande:
    Visst brukar BoR vara snabba på att svara på mail?? Jag gjorde en beställning där för 1½ vecka sen, men har inte fått paketet än o mailade o frågade i torsdags, men inget svar.
    Däremot har jag fått beställningen som jag gjorde i onsdags...
    de var sjuka några dagar förra veckan, stod på fb att butiken var stängd, kanske därför
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-31 19:22:39 följande:
    Måste säga att de är de skalbyxor vi haft som suttit bäst trots att de inte har hängslen
    Både ställbar resår sen dragkedja och knapp i midjan
    Tack för tipset!
    Blev ett par till S, de var väl 6000 förra året har jag för mej.
    Hade ju 50kr rabatt kod och så var det ju 10% om man beställde i webshoppen, så hela 243kr gicj de på
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-31 19:32:46 följande:
    Åh gäller den 50-lappen fortfarnde, varför hade jag inte med mig den då
    Vet du hur länge den gäller?
    tills idag
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-31 19:37:42 följande:
    äsch då
    Fast shopen finns ju kvar hela kvällen visserligen Drömmer
    ja den gör ju det + att det är ju 10% på allt där med
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2011-01-31 19:48:16 följande:
    är den koden personlig eller kan du dela med dig? har inte fått nån Rynkar på näsan
    ingenaning om den funkar mer än en gång, men du kan ju prova 

SELC1103

• Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-31 21:41:39 följande:
    Kan tyvärr inte hjälpa dig
    Men har lite samma problem

Sitter och tänkte beställa en fixjacka till A, men vilken storlek. Han är 119 cm lång, 122 eller 128?
    Var ju en ganska bra mudd i dom i år
    S hade 128 på sin förra året, vet inte hur lång han var då men nu är han iaf 126cm om det nu var till nån hjälp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17