Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-25 14:35:27 följande:
    Bråkas någon?
    Bara förnamnet... klockan är 14:40 och ungen har inte vilat midag än... HUR tror du gympan blir.... inte särskilt lyckad....
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-01-25 14:39:53 följande:
    fick jag göra mååånga ggr igår . Tur de är så söta....
    Jo, visst är ungen söt! Detta är ett tillfälle då jag är absolut helt säker på att vi INTE ska ha fler barn!
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 17:45:41 följande:
    Ja det har hänt tidigare att LLM har ringt mig om att det jag har beställt inte fanns, när det är många på sidan samtidigt så hänger inte alltid saldot med
    Så mycke som du shoppat idag så måste du numera vara frisk som en nötkärna
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 18:29:03 följande:
    Ja jag fick ju passa på just idag eftersom jag tryckte på pausknappen vad det gäller köpstoppetCool
    Aha, finns de en sån. Jag har aldrig fattat de där med köpstopp... sätter jag ett stopp kan jag aldrig hålla de iaf...

Men hur e de med dej? Ok alltså? Bara en enkel matförgiftning? Eller sitter du fortf isolerad från resten av världen? Därför du har tid att vara här kanske!? Jag måste erkänna att jag saknat dej lite Hjärta
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 18:40:40 följande:
    Ingen aning om vad detta är, min kompis som var här och hälsade på i helgen ringde tidigare idag och talade om att han också är sjukObestämd

Så jag är isolerad och då känner även jag att jag saknar mitt vanliga häng härHjärta Även om det inte är något vidare drag i tråden
    Hel dött här mellan varven.... Får man fråga vad du hittar på nuförtiden då!? Har du skaffat dej ett liv?
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-01-26 08:16:23 följande:
    God morgon
    Här sitter jag med med me&i, kollar in kläderna på pdf just nu, men inte jättemycket som känns som nåt man måste ha. Vi använder knappt de kläderna, får nog bli till mig själv i så fall för jag använder som
    Jag vill oxå se!!! VAR???
  • 1 och 1 är 3

Gokväll!

Flikar in med att OM det blir ont om plats hos Ronya så har ju även jag ett hus i Örkell. Jag kommer vara körande på lördagskvällen då mannen beger sej norrut.

• 1 och 1 är 3

Stormis: jag måste ju ta mej hem med min unge, så jag kör. Bara så ni vet. Känns lite dumt att inte erbjuda mina 125 kvm när det bara är jag och T här

Btw så är det tjejkväll med utgång i morgon så jag får säkert min alkohol dos då

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17