Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Milliz skrev 2010-06-29 22:00:23 följande:
    Det blev inte så mkt men penseeklänning, lilarandiga leggings och två mössor. Och så fyndade jag ett par ns jeans till Elias. Så det var bara Ella som fick danskt den här gången Jag har en order hos b&r som jag funderar på också´, men jag kan inte riktigt bestämma mig.
    åhh fin shopping vill med ha en klänning men tror inte att det är isabels modell
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

tjolla: vilken fiiin shopping haha VAD tänkte du på när du köpte lastbilsknickersen och biltshirten haha sötis

och söööta små barnen. jisses vad lia växt! go hon är! och milo så söt saknar er, ni måste komma hiiit hoppas du blev nöjd med byxorna från mig!

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-06-29 22:24:56 följande:
    Alltså jag VET inte vad jag tänkte med. Blev lite förvånad när jag öppnade paketet
    Supernöjd med byxorna, såå fina!!

Ja vi måste ses nån dag! Fast gubben jobbar nästa vecka med och bilen är knas, vågar inte köra med den så långt. Det blir Helsingborg i helgen dessutom... Men nån annan av hans semesterveckor kan vi ju komma ner, han är ledig 28-32!
    jaa det måste ni tror mange har semester samma veckor *perfa*
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-06-30 09:33:53 följande:
    Usch
    Igår när vi satt ute vid sjön så hörde vi ambulansen köra förbi med sirener (min svåger sa att det var ambulansen, han är brandman själv hör jag ingen skillnad) kom i alla fall flera stycken och man funderar ju på vad som hänt eftersom de även på tillbakavägen körde med sirenerna på.
    Så idag läser man i tidningen att en 10-årig ficka har drunknat vid en annan badplats i samma sjö. Usch så hemskt
    ussch fy vad hemskt. stackas föräldrarna
    jag är så rädd för att det ska hända mina barn nått, har blivit ännu mer hönsmorsa än innan... sen det med Lova hände och allt annat runtomkring som man läser om har fått mig att inse att livet verkligen är skört.
  • Buttelina
    MiniM3 skrev 2010-06-30 14:34:07 följande:
    Ni som ville ha gul och orange lurv kommer nog bli rätt glada i höst :)
    vaaaa? hur vet du det? vilka färger kommer? har du biiiild
  • Buttelina
    MiniM3 skrev 2010-06-30 14:48:28 följande:
    nej har tyvärr ingen bild :(
    gul,orange,blå,rosa,turkos,grå,brun...
    Några färger jag fått reda på..
    kommer om några veckor :) 

ohh var alla lurvar?

vilka färger var det på kantbanden på den orange och den gula?

var den rosa ljusrosa?

FL Lisa skrev 2010-06-30 14:48:40 följande:
    nu kommer jag också med en kommentar i ämnet. Sitter här med en katalog från Molo (sitter dock på jobbet så kan inte fixa bild nu men någon annan kan säkert hjäla till med det)

I den här katalogen skymtar iaf några lurvar. (med reservation för lite fel då alla lurvar inte är helt lätta att se)

lila med svarta kanter
    mörkgrå eller svart med gröna kanter
    mörkgrå eller svart med röda kanter
    ljusgrå med någon rosa eller orange variant på kanterna
    ljusblå med gröna kanter
    rosa? med svarta? kanter

ihh låter nice Tungan ute

• Buttelina
    MiniM3 skrev 2010-06-30 14:54:03 följande:
    Jag har bara sett dom som är i katalogen..
    så har inte sett gul och orange tyvärr. men dom sa att det skulle komma :) 
    ahaaa hoppas nu bara det är lurvar! har sett en gul vanlig fleece men det vill jag ju inte ha, jag vill ha luuurvar
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-06-30 15:57:49 följande:
    Nej, nej, nej, nu hänger det åtta lurvar i olika färger o storlekar i garderoben så jag kan inte köpa fler!!! Tungan ute Senast gjorde jag ett fynd på Poppilopp, grå med blå kanter 249:- HELT OK! Det fanns ju bara en grön i växalådan i den storleken...
    hehe jag har med 8-10 st och en på väg hem MEN jag SKA ha en gul fick reda på att den har ljusråååsa kanband Hjärta
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2010-06-30 16:05:47 följande:
    åhh vad fint katvig som kommer...

en lila lurv svarta kantband skulle inte vara fel Drömmer
    nää en sån lurv måste nog hit
    och en röd med svarta kantband och en gul med råååsa Tungan ute
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17