Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2011-02-10 21:02:07 följande:
    Lite Ot så här, men nu har Aline varit utan blöja på dan i en vecka och nu börjar det bli svårt att få på henne det på natten. tror kanske inte hon är redo för det....

När slutade era barn med blöja på natten och hur länge hade de varit utan på dagen?

men jag kanske underskattar henne för igår var det första dagen på dagis utan blöja och när jag hämtade henne hade hon fortfarande samma byxor.
    ÅÅÅ vilken duktig tjej! T kan vissa dagar va utan blöja hemma men så fort hon ska kissa blir hon totalt hysteriskt och skriker/gråter till vi har satt på henne en blöja, då knatar hon in på sitt rum, kommer ut 2 minuter senare och säjer: - Mamma tssss, blä. Så ska blöjan av igen.
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-02-10 21:13:45 följande:
    lite blöt har den varit men inte alls så mycket som det var innan hon slutade på dagen.
    Ronyas E hade blöja på natten ganska långt efter han slutat på dagen. Av anledning att den alltid var blöt på morgonen. Tills en dag då dom glömde att sätta på den. Då uppräkte dom att han inte behövde någn, en bekäm liten grabb de där Hade man blöja kunde man ju lika gärna kissa i den
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-02-10 21:16:59 följande:
    Hon har varit helt emot det när vi pratat om det, men helt plötsligt förra veckan så skulle hon inte ha blöja. Så då var det bara att köra på. Har gått väldigt bra hittills, några olyckor har det varit. men inte så att hon kissat ner sig helt utan bara att man inte hunnit ut tillräckligt fort.

Trodde nog att det skulle dröja länge eftersom hon varit helt tvårt emot det.
    T går som sagt gärna utan blöja hemma men vägrar kissa någon annanstans är i blöjan... Men de kommer väll...
  • 1 och 1 är 3

Ockikatten: Tack! Skönt att de inte bara e min unge! Fast visst är de tufft att va själv, särskiljt nu när de gått 12 dagar... Biter ihop, i morgon kommer han hem!

Nu kallar sängen här, Natti!!

• 1 och 1 är 3
    WTF skrev 2011-02-14 15:08:09 följande:
    Om du menar i butik IRL så brukar de ligga platta på ett bord i en fin hög så man kan välja vilket man vill ha eftersom inget är det andra likt!
    ÅÅÅÅÅ va bra!! Precis så vill jag ha de! Då borde jag kunna vika ihop det och få in det i min bil
  • 1 och 1 är 3
    WTF skrev 2011-02-14 15:21:25 följande:
    Var på JYSK häromdagen och fick med en reklamlapp hem om att de på onsdag kör 30-50% på alla mattor och prydnadskuddar och de skulle alltså inkludera även kohudarna.
    Jag såg det och är på väg mot mitt jysk för att kolla Tack iaf!
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2011-02-14 20:23:41 följande:
    Salgsäsongen har dragit igång

IdaT är först ut 27/2  
    ÅÅÅÅ, ska dom ha redan... det är dessutom en söndag jag borde kunna åka.... OM jag tar paus från zumba dansandet... Drömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17