Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-06-30 22:23:29 följande:
    tack, men jag hittade webbshopen, men inte klänningarna
    aha
    Kollade lite snabbt nu och de verkar inte finnas där tydligen.
    Fick för mig att hon hade allt uppe i webshopen också, men jag hade kanske fel
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2010-06-30 22:31:23 följande:
    tro ni 74 kommer passa på henne i sommar?
    mätte den mot 74-80 prästkrage.. o den va lite längre!
    men, köper 98 nu lixom.. könns liite fel o ha 74??  iofs väldigt stora i stl..
    såå fin ju..
    hittade ljuslila ida t leggings, men fanns bara 86 =(
    passa så bra till!!!

hmm.. katvit lila-vit ? måste kolla i morgon hur de ser ut..
    Annars har jag ett par lila katvigleggings liggande här hemma i 92 som nog får åka snart. Är i 92, men ganska stora funkar till ella än, men sitter ganska precis
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2010-06-30 22:39:37 följande:
    e dom ljusa? lika ljusa som idat? dom va suuuperfina till!!!
    har stickade tunna leggings i lila-vit *hmm.. aldrig använt dom, vet inte till vad??*
     ett par vanliga leggings 98..
    måste kolla om jag har hellila i morogn. vet faktiskt inte vad jag har till henne! Skäms
    därför jag inte köpte katvigklänningar... klämde på dom., men måste kolla vad som finns först i garderoben...
    Nej, de är inte jätteljusa
    Katvigklänningen köpte jag ju i både lila/vit och blå/blå, brukar vara fina till flera mololeggings. en lila/vita är t.ex jättefin till aquaflower
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-30 22:42:54 följande:

Nu drar jag mej mot sängen, Gonatt tjejer!

Gonatt
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2010-06-30 22:48:25 följande:
    e nog bara i butiken? busbellan??
    Ja, det tor jag bara var i butiken, gällde ju inte all rea heller
  • Busbellan

God morgon!!
    Ska snart ta mig iväg till dagis med August
    Har ju köpt lite sommarpresenter till personalen och så ska Augusts resurs få en speciell sak från august. Men nu började jag fundera lite, inte kan väl de andra i personalen tycka det är konstigt? de har ju också haft hand om honom när resursen inte varit där, men det är hon som hållt i allt runt honom så som träning, möten fixa saker mm mm. De andra har givetvis tagit jättebra hand om honom, men hon har skött allt runt omkring och han bara älskar henne och har jobbat med henne i 2 år nu.
    Ingen kan väl tycka det är konstigt att hon får något från bara honom, eller??

• Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-07-01 08:25:13 följande:
    Nej det tycker inte jag. Hon har ju haft ansvaret ju.

Förresten, vilken osis att E och E ringer varandra när den andre inte är hemma. Är ni hemma i em? Vi funderar på en sväng till sjön efter 4. Ska ni med?
    Mycket möjligt att vi kan ta en runda till sjön när Mattias kommit hem

Nej, det känns inte som de är såna där att de kommer tycka det är konstigt va?
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2010-07-01 08:26:29 följande:
    Jag tror absolut att de förstår din tanke med presenterna, tycker inte att du tänker konstigt
    eller att det kan missuppfattas!
    Men vad bra då har jag inte tänkt helknasigt i alla fall
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-07-01 08:32:51 följande:
    Tror jag absolut inte! Vi hade en personlig assistent på vår avdelning där jag jobbade innan och han fick ju alltid ngt av pojkens mamma vid loven och även när hans dotter föddes, det var så gulligt tyckte vi
    Hon är egentligen inte hans personliga resurs utan här ges resurstimmarna till gruppen, men det är ändå hon som varit med honom all tid som de varit där samtidigt så det är väl ungefär samma sak
    Skönt att höra från nån som jobbar på förskola, tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17