Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jippie jippie, min lilla tjej blev av med sonden idag.
    Hon hade gått upp så fint under helgen så dom tyckte vi kunde ta bort den, är så obeskrivligt glad
    Måste firas med något att shoppa.

Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    H I L L A skrev 2010-11-08 16:00:23 följande:
    Åhh, vad skönt för henne att slippa den
    Hur stor är hon nu ?
    Hon väger 2540g och är 49 lång
    Mamma till Simon skrev 2010-11-08 16:00:57 följande:
    åh vad skönt för er, kommer ihåg känslan Glad shoppa måste du ju absolut göra
    Bästa känslan
    Vill shoppa men försöker få tag på ett bud till salgen tror jag
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2010-11-08 17:13:40 följande:
    Maias exakta födselvikt och längd det där Skrattande Så söt hon är i bt lilla godbiten!!
    Kan vara bud om du bidrar lite till resan, verkar som jag får köra själv för ingen ska med från detta hållet
    Jag åker på lördag, då är det 50% extra på flick 116-128, ligger väl din stora tjej på va?
    Tackar
    Ja, himla små är dom.
    Ska inte ha ngt till min stora tjej bara bebis, har kollat med en annan, men hör jag inget ikväll så inboxar jag dig mer än gärna
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-08 17:27:24 följande:
    Å choklad!! Va söööööt hon är Hjärta

Å va härligt att ni slapp sonden nu Solig Lilla gosan!!Å skulle du vilja vara bud åt mig då kanske? Drömmer Jag bidrar åfkårs till resan å det enda jag vill ha är leggings i 110/116, fritt val bland print o dyl nästan
    Tackar
    Ja, ser ut som en anna bebis utan slangen i näsan
    Preggi skrev 2010-11-08 17:37:37 följande:
    Godkväll,

Choklad, gud vad söt och liten hon är... Snacka om att man blir bebissugen när man ser alla små godingar i BT...

Är det någon som kan tänka sig att vara bud åt mig. Det är inte många plagg jag är ute efter. Självklart bidrar jag med pengar för resan.
    Tackar!
    JA, till och med maken började svamla något om barn nr.5 efter att denna kommit, han som bara ville ha 2......snacka om bebis sugen.
    lillronya skrev 2010-11-08 17:46:01 följande:
    Trunken: Grattis till liten söt!

Choklad: Jisses vilken söt liten en!
    Tack
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2010-11-10 12:43:15 följande:
    Duntoffla: så gott det lät, tänkte jag oxå göra imorg när jag kört stortjejerna t dagis o skola! Mysa framför den filmen m bebis!!!
    Nämen, har du fått bebis nu??
    Det har jag helt missat Skäms
    Stort grattis från mig !!!! Hjärta
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2010-11-10 13:57:23 följande:
    Ja lilla Livia kom förra månd 2/11! så skönt att äntligen ha henne på utsidan o bara kunna gossa!!!!

Hur mår din lilla o hur går det m 4 kids?!
    Vad gosigt, då är det exakt 2 v. mellan våra tjejer
    Ja, visst är det mysigt med dom på utsidan istället även om jag nu i efterhand verkligen önskat jag gått över tiden istället för att få prematurt.
    Hon mår bra nu och går upp stadigt i vikt. Går över förväntan bra med alla barn, 2½-åringen älskar ju bebisar men man vet ju inte hur det blir med en som bor här permanent, men det har funkat toppen, det är ju HENNES bebis
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2010-11-11 20:37:38 följande:
    Sitter i malmö o typ alla tåg är inställda...roligt!
    Är hemma typ midnatt...

Bubblan - shoppade för långt mer än dina 500dkk till dig så du får välja vad du vill ha eller pröjsa lite mer Mycket leggings, lite tröjor, byxor o småttisar Vädertunika och byxor bl.a! Tycker du om va???

Preggi - maaaassor till dig med, mest leggings, hittade inte så mycket tröjor i 122. Lila softshell blir bra va?? Hittade ingen crazy salmon.

Chokladmoshin - Inte en enda kortärmad body i 74 till flick hittade jag Bara kycklingar och daisy som du redan har. Men shoppade lite annat smått flick i 68 som jag tror du vill ha, älgar med ljusrosa kanter, fåglar med gula m.m. Hittade en dalmatinerklänning i 74!
    Låter trist med tågen, hoppas du inte kommer hem allt för sent.
    Och du shoppingen låter ju toppen!!
    Dalmatinerklänningen skulle jag kunna kyssa dig för har letat efter en sån länge till vem som helst av mina tjejer
    Och älgar älskar vi med och gula pippisar är ju sååå fina med.
    Tack!! Hjärta
  • ChokladMoshin
    HjärtaLiljan:Hjärta

Du kunde inte ha prickat mer rätt med plaggen till mig!!
    Du fick tag i alla mina favvoprint
    Du får inboxa hur mycket du ska ha i porto och om pengarna räckte.

• ChokladMoshin

Nån som vet om MOlo pussel suiten går att hitta i nån webbis fortfarande??

• ChokladMoshin

Stort grattis till FL Lisa

• ChokladMoshin

Nån som vet om Katvig´s gula/rosa finns att hitta i sån sommarsuit i stl. 68 eller 74 nånstans?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17