Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 21:27:57 följande:
    Tyvärr måste jag erkänna (skäms nästan) att jag blivit en sån klädsnobb att jag bara köper de danska el "märkes" om man nu vill kalla dem det....Skäms En och annan kamelont finns också och nån Fransa el vad det heter.

Men malou, jag har en del kortärmade faktiskt som är inräknade så egentligen är det nog inte såååå många jag har :) Men jag jobbar på det lovar jag Flört
    Det gör inte jag heller... Fast mest för att jag i stort sett aldrig hittar någit fint i dom "vanliga" affärerna. Det enda vi har är velourisar från Lindex, några leggings från Name it och så lite vanliga strumpbyxor. Tröjor åt Milo köper jag ALDRIG i stan, det blir aldrig använt ändå och jag avskyr att han ska ha samma kläder som alla andra på dagis, det är såååå trist!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 22:11:54 följande:
    HÅller med dig i allt!

Nu råkade jag visst köpa på mig fina bodysuiten med ballonger från LL Glad Visserligen 39kr i frakt som känns apdyrt men om den nu kostade 140kr så blir det ju billigt ändå
    Vart då? Drömmer
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-12-22 22:37:28 följande:
    Fy F*N vilken jul Skrikandes Inbrott hos syrran där de tog hennes och alla rumskompisars datorer, pengar, ALLT!! Hon är helt förstörd Massa bilder o filer på datorn ju

#%¤(/)=(/&%(/)/&%/()=(/&()

Måste nog införskaffa en extra fin julklapp till henne nu...
    usch :(
  • Tjollabolla

Godmorgon!!

Har inte shoppat ett dugg på reorna, inte hittat nåt Förvånad. Å så tycker jag det är lite kass rea...... Eller så har barnen för mkt kläder kanske?

• Tjollabolla

Gott Nytt År!
    Här är vi sletna efter 30års fest igår på nyårsafton. Vi fick dock köra hem vid halv elva - det var inte så barnvänligt och alla andra hade barnvakt utom vi. Både Milo & Lia var vakna vid 12 slaget, Milo sov ändå bara till halv nio i morse och han somnade klockan ett!

• Tjollabolla

Hallå flickor!

Ser att ni pratar bloggar. På och blogga alla, det är så kul att läsa!! Å säg till när ni startar nån så jag kan lägga till i favoriter Själv har jag bloggat sen sommaren 2007 och det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa, det blir ju som en dagbok, fast man skriver väl inte alltför privat.

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-01-02 21:46:43 följande:
    Hej!
    Din blogg kikar jag i ibland.
    Jag startade för några dagar sen och adressen finns i sidfoten.
    Vad kul! Jag la till din precis
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-01-02 21:56:49 följande:
    Äh, nu måste jag skärpa mig, kan ju inte tycka allt är pinsamt om jag ska blogga
    Lika bra att bli offentig med en gång
    Det blev väl hur bra som helst! Jättefin blogg!

Nu ska jag minsann själv försöka komma i säng i tid... Såå trött idag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17