Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Alltså tjejer... vad står det i idaT mailet?

På TS står det följande...

Lagersalg hos IdaT i Skovlunde, Meterbuen 15, 2740 Skovlunde.

Søndag d. 27/3 til fredag d.4/3 Alle dage fra10-17

Praktisk info:
    Det er ikke muligt at have barnevogne med ind
    Der kan betales med dankort visa og kontanter
    Der er varer fra flere kollektioner derfor kan størrelserne variere

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2011-02-15 11:50:35 följande:
    Här damp det ner ett oväntat paket i lådan Hade helt gett upp att få tag på säljaren som jag vann en lila molojacka av! Mailat men inte fått svar eller kontonummer så jag kunnat betala..
    Idag låg den i lådan (eller ja, stack upp ur lådan )

Får maila och be om kontonummer igen då så jag kan betala den Men vad förvånad jag blev att den bara kom! Tungan ute
    WOW! Få kläder utan betalning är ju alltid kul
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2011-02-15 11:56:37 följande:
    Fast lite konstigt

Bus blev mest glad för stenarna som låg i fickornaDrömmer  *tvättadags av jackan*
    Du fick alltså en smutsig jacka... gratis... hur längesen vann du auktionen!? Måste ju va en skum säljare...
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2011-02-15 12:01:54 följande:
    Vann den 28 januari,,fast jag kan inte tänka mig att jag får den gratis Nu när den kommit så tror jag säkert att hon svara på mail om att jag vill betala den
    Jag hade nog ifrågasatt varför den inte var tvättad.... hur tänker man då som säljare är min fråga.... ja ja, alla är vi olika
    Duntoffla skrev 2011-02-15 12:02:44 följande:
    De ser verkligen jättefina ut. Du får gärna lägga in dem i BT så man ser färgerna lite bättre
    Everlonn skrev 2011-02-15 11:50:35 följande:
    Här damp det ner ett oväntat paket i lådan Hade helt gett upp att få tag på säljaren som jag vann en lila molojacka av! Mailat men inte fått svar eller kontonummer så jag kunnat betala..
    Idag låg den i lådan (eller ja, stack upp ur lådan )

Får maila och be om kontonummer igen då så jag kan betala den Men vad förvånad jag blev att den bara kom! Tungan ute
    Haha...skumt!  Jag hade samma fråga häromdagen och Mammastök kom med ett bra argument för att ha avslut 20:e. Eftersom det är avslut 20:e på söndag och folk får lönen på fredag så tyckte hon att 20:e skulle funka bra. Då hinner folk köpa både på BB och lön ( de flesta säljare har ju typ 5 dagars betalning)

Jag la ut i söndags och de tickar på sakta men säkert. 
    Jo, det förståss... men o jag lägger avslut den 20e och man väntar med betalning till lön på fredagen så ser jag ju inga pengar innan mån den 28e... vill ha de undanstökat fortast möjligt efter avslut ju.... Får se hur jag får ihop de, lägger kanske lite på söndag och lite nästa söndag...
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-02-15 12:24:38 följande:
    Ja det är sant men dela upp det som du säger. Tycker folk brukar vara snabba på att betala
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-15 12:20:44 följande:
    Ska passa på att fota nu medan bebis sover.

Absolut! Är ju mitt prio ett nu medan bebban sussar i bilstolen.
     Precis! Du vet hur man prioriterar

Själv passar jag på att fota FB/tradera saker nu istället för att äta  
    Jag har fotat hälften nu.... tar en liiiiten paus. Bara jag har bilder på allt i datorn så brukar de gå lättare att få till en auktion då och då.... Fast dom som ska ha avslut på söndag måste ju ut senast ikväll känns de som... Somnar T tidigt idag så kanske jag får till de
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-02-15 12:47:21 följande:
    Ja, leggings vore fint men varför verkar de inte finnas i mindre storlekar?

Nä, nu ska jag slänga i mig lite mat medan det är lugnt och tyst här hemma

CU 
    10 uppe
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-02-15 13:25:26 följande:
    Härligt! Hur många har du kvar?
    15 klara... men fortf sisådär 25 till eller nåt... plus lite pk kläder från me&i som jag borde gjort mej av med för lääääängesen.... SUCK vad tråkigt alltså!

Dessutom damp det ner en faktura från T på mailen nu... närmare 400 kr... BLÄ!
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-02-15 18:42:35 följande:
    Inte min tös heller-därför tror jag att denna mamman får köpa sig ett par råååsaDrömmer
    Vi kan inte heller ha 25 än... tror jag inte iaf... Men mamman kan ju ha...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17