Everlonn skrev 2011-02-15 12:01:54 följande:
Vann den 28 januari,,fast jag kan inte tänka mig att jag får den gratis

Nu när den kommit så tror jag säkert att hon svara på mail om att jag vill betala den

Jag hade nog ifrågasatt varför den inte var tvättad.... hur tänker man då som säljare är min fråga.... ja ja, alla är vi olika

Duntoffla skrev 2011-02-15 12:02:44 följande:
De ser verkligen jättefina ut. Du får gärna lägga in dem i BT så man ser färgerna lite bättre
Everlonn skrev 2011-02-15 11:50:35 följande:
Här damp det ner ett oväntat paket i lådan

Hade helt gett upp att få tag på säljaren som jag vann en lila molojacka av! Mailat men inte fått svar eller kontonummer så jag kunnat betala..
Idag låg den i lådan (eller ja, stack upp ur lådan

)
Får maila och be om kontonummer igen då så jag kan betala den

Men vad förvånad jag blev att den bara kom!

Haha...skumt!

Jag hade samma fråga häromdagen och Mammastök kom med ett bra argument för att ha avslut 20:e. Eftersom det är avslut 20:e på söndag och folk får lönen på fredag så tyckte hon att 20:e skulle funka bra. Då hinner folk köpa både på BB och lön ( de flesta säljare har ju typ 5 dagars betalning)
Jag la ut i söndags och de tickar på sakta men säkert.
Jo, det förståss... men o jag lägger avslut den 20e och man väntar med betalning till lön på fredagen så ser jag ju inga pengar innan mån den 28e... vill ha de undanstökat fortast möjligt efter avslut ju.... Får se hur jag får ihop de, lägger kanske lite på söndag och lite nästa söndag...