Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

minamor skrev 2010-08-07 12:54:19 följande:
    åh vad bra :) ok, 104 som hon hade tyckte jag krympte rätt mycket, men ej tvättat 110 ännu. då får det bli 116. vilka färger köpte du ? :)
    jag köpte gul rosa   polarblå och den lila

Vilka ska du ha?
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-08-07 13:07:34 följande:
    Måste bara visa.

Detta är en 104, ser ju jättebred ut

Denna i 116 satt ju mycket bättre, ja där fick jag för att jag absolut inte trodde det funkade med större Kan nog sälja vår lila lurv i 98 då och använda denna
    sötisen

tycker det är stor skillnad på med och utan luva, vi älskar ju luvor och jag gillar inte alls modellen på dom utan luva, breda o korta på nåt sätt, luv lurvarna är mycket bättre passform på!
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-08-07 13:07:34 följande:
    Måste bara visa.

Detta är en 104, ser ju jättebred ut

Denna i 116 satt ju mycket bättre, ja där fick jag för att jag absolut inte trodde det funkade med större Kan nog sälja vår lila lurv i 98 då och använda denna
    jag trodde nog åxå att 116 med luva skulle funka på din lilla   lika stor som Bubblis jue
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-08-07 13:11:15 följande:
    ja, jag har nog inte fattat det innan, har ju aldrig haft nån med luva innan eftersom jag tycker det är lite knöligt under jacka, men det är det nog värt eftersom passformen är så mycket bättre
    Ja det är enorm skillnad!! Jag sålde bort alla mina utan luva och kommer aldrig köpa dem igen, luvlurvarna är miiil snyggare på
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-08-07 13:12:47 följande:
    Måste maila B&R lite snabbt och se om jag kan ändra i min beställning
  • RååSa BuBBlan

Å jag fingrar på våra lurvisar här hemma, vill inte skiljas från nån av dem Obestämd älskar ALLA!!! Men kan man ha 9 lurvisar åt ett barn?

• RååSa BuBBlan
    minamor skrev 2010-08-07 13:15:36 följande:
    fiiint!! :)
    funderar på grå med lila kanter o den lila eller gula till stora tjejen, o grå o den lila som overall till lilla tjejen.. kanske 1 av dem får bli som jacka, vet inte vad som kommer användas mest, fleecejackor har hon ju några st av redan..
    Å jag tycker overallerna e så himla gosiga!! Tycker absolut du ska köpa nån eller två overaller *mysiga* Solig
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-08-07 13:17:03 följande:
    Funderar med allvarligt på att sälja av alla lurvar utan luva, alltså hur sen ska man vara med att fatta att det var olika passform på dem också
    sälj skiten å köp nya fina MED luuuuva Tungan ute
  • RååSa BuBBlan

Busbellan-- Hur är overallen om hon ligger ner på rygg o sträcker på sig? Vår 104 är på gränsen då och det ser jag som ett tecken på att jag kommer behöva en 110 denna vinter för att den ska räcka hela vintern

• RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2010-08-07 13:20:30 följande:
    9 ??? oj.. mina har 2-3 var..
    ja, det blev visst 9
    MiniM3 skrev 2010-08-07 13:20:58 följande:
    Klart man kan Oskyldig
    Bra! då ska jag inreda hallen sen efter alla nio iofs börjar småfolken den fiiina röd/lila bli aningens liten Obestämd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17