Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hzl skrev 2010-04-09 19:35:20 följande:
    h80, jag hade lätt önskat en mini a ture anorak. Sen har jag sett ursöta jackor med rosor på, tror dom är från lindex men är inte 100
    Jaaaaaa att jag kunde glömma att nämna de.. Förvirrad!
    Ocikatten skrev 2010-04-09 19:34:12 följande:
    Ja, ja, man ska väl ställa upp på sina barns önskemål? Sen att de sammanfaller med mammas är inte helt fel! Marcus åker gärna buss/tåg och då kan vi ju kombinera det med lite shopping i Lund i morgon! *he he* Pappa anar inga misstankar alls, han får stanna hemma med lillebror.
    Det ska man och sen kan man ju inte rå för var man hamnar.
    Kristyr skrev 2010-04-09 19:31:31 följande:
    ronya> mysig kvalite på VV t-shirten  Skulle få tag på en matchande body
    Bra bra! Vilken var det nu du köpte?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Kristyr skrev 2010-04-09 19:44:05 följande:
    Å fint!!
    Rätt mycket avis här nu!
  • lillronya
    Kristyr skrev 2010-04-09 19:47:18 följande:
    ett par strumpor med
    Strumpor är viktigt!

JAg fick hem lite strumpor från eleraff idag. 5 par IdaT och ett par katvig.
  • lillronya
    hzl skrev 2010-04-09 20:00:29 följande:
    Najs! Jo jag försökte vara lite rolig.. men efter den här dagen borde jag inte ens tänka tanken. E helt slut. men ni här är väl vana vid dagar som denna och mycket värre, med tanke på alla salg ni vart på! Där måste det ju nästan vara ännu värre tänker jag. Får se hur många öl jag behöver efter molosagen
    Det VAR ganska roligt.

Förstår att du är slut. Salg kräver nog många öl!
    Kristyr skrev 2010-04-09 19:58:51 följande:
    jag BRA strumpor ska det vara, har bara pop och katvig strumpor  Nu ska jag testa VV om de är bra... synd att man inte har nån affär i jättenärheten som säljer VV.
    Vi har lite olika strumpor, bara de är enfärgade.
    VV strumpor är ok, men vissa har blivit noppiga.
  • lillronya
    hzl skrev 2010-04-09 20:02:29 följande:
    Vad är vvJag har faktiskt mest ullaredsstrumpor.. shame on me. Massa roliga´strumpbyxor dock! O just det ett par gant strumpor, som var en pressent.
    VV är villervalla
    Smultronhjärta skrev 2010-04-09 20:14:56 följande:
    Baby o barnmässan i Gbg- började idag och håller på tom söndag.Jag har själv gått där hela dagen och förstört pengar
    Berätta nu då! Vill ju veta vad du shoppat.
  • lillronya
    JsN skrev 2010-04-09 21:03:45 följande:
    MAT-anorack?Lillronya, pyttes kom idag och den funkar. Den är JÄTTEFIN! *bild kommer*
    Å vad bra att den funkar!!
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 08:08:59 följande:
    gomorgomron tjejer=)en glad grekssmurf.. fick med sig en hel del hem från mässan igår med förstår inte hur det gick till...nappar (hur mga vågar vi inte skriva ut hahaha), blöjor som får åka ut till mormor perfekt å ha som lager där=p, bok, libero provprodukter etc....sen så fick man juh med sig en del nova star med =P2novastar jeans2 t-shirts NS2långarmade t-shirts NS2 hoodtröjor NS1 lila mössa ns1100kr rena rama fyndet=Psen blev det namn t-shirt till maxen i turkos så fint å matcha hans rainbow knickers till sommaren=)sen råkade vi fara en runda förbi gekås med juh =P, å där blev det att inhandla en stycket mini dammsugare till maxen... han e totalt frälst i den ;).. gått runt å dammsugit hela morgonen än så länge hihi..just det ja fick ju med mej en fin skaloverall med tackar smultron=)... var ett snabbt hej =)
    Åh vad jag är avis!
  • lillronya

JsN: Supersnygg lite kille i bt med fina jackan och coolaste jeansen.
    Men alltså det uppviket räcker inte för att jeansen ska passa E... Skulle du när du har tid och lust vilja inboxa mej midjemått och innerbenslängd på de? Verkar mysko tycker jag.

• lillronya

Hej i tråden!!
    Måste ju berätta att idag föddes den lilla bebisen som ska ha de sööööta små suitsen jag har köpt.
    Å vad det ska bli roligt att se om de gillar de!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17