Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

mortillsju skrev 2010-04-16 21:16:45 följande:
    Shit ja, 43 år är jag *hjälper på traven*
    hihi =)..........

lilronya: maxen sover ju i eget rum sen han var 4mån, dock så har han senaste 1,5-2 v kommit in till os runt 4 tiden.... utan i natt då då vaknade han av hostan å var såå ledsen =( runt 00.30 tro ja detva... krupptiden typ =S....å inatt får han sova hela naten hos oss...
    han ska ju alltid ligga tihgt ihop å givetvis altid åt mitt håll sen sparkas lite granna =P.. så jag bor på en liten liten bostadsyta =P...... så sover han i egen säng så sover ja bäst=).. även om det e gosigt å ha dem där då å då=)..
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Helle skrev 2010-04-16 21:19:26 följande:
    Sonen behöver en Softshelljacka och jag vill inte ha Molo denna gång. Vad har ni för tips? Har Hummel några fina t ex?
    maxen har en peak performance =) provade den nu lite lite stor bara:)...
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-16 21:22:43 följande:
    haha ruben
    jo ja vet, inte det mest vanligaste kattnamnet=p... men det passade på han stora feta goa tunga raggisen ruuubie =P....
     han orkade inte/ var extremt lat för at hoppa upp på saker å ting som katter gör =P.... sen så fort han spg mat så sklle han ju äta =P... bara att han hade ju käsnlig mage =P.. så ja du kan ju räkna ut effekten av det hahahaha.. ingen trevlig kattlåda hahaha..
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-16 21:29:12 följande:
    Det där med att sova i sin egen säng är vi inte bra på i vår familj. Ofta sover alla i vårt sovrum. Eller flera barn i nåt av deras rum.
  • Greksmurfen
    hzl skrev 2010-04-16 21:33:06 följande:
    stod det i zillstar mailet att erbjudandet inte gällde reavaror?
    jopp stod på ordinarie pris..
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-16 21:53:24 följande:
    Sist hade jag ca 4000 svenska och landar nog där denna gången med. Man kan handla hur mycket som helst, men jag har konstaterat att den summan blir en lagom mängd kläder som används. Mer blir bara att det ligger på hög och inte används. Men det är ju jag det.
    kommer nog ha med 2000- 3000 ska ju få handla till 2 barn denna gången =).. åhhhhh längar till att få titta på babytjej avd=)..... ska på tilväxt Ul i v 32 ska be dem å kolla en extra gång så det fortfarande är en liten tjej ;)
  • Greksmurfen

hahaha shopade jag för de summorna skulle jag inte våga mej hem efteråt =P....
    lika bra å ldrig berätta för den andra hälften vad man handlar för.-...

förberedde han nyss på att jag kommer bli borta två dagar weeeeee=).. blir det ine övernattning i nordhavn så bunkrar jag hos buttrik =P.....

ehhhhhhhhhhh ser ut som jag fått ett myggbett, kliar med {#lang_emotions_surprised}..... va fasiken de ska ju inte leva än...

• Greksmurfen
    hzl skrev 2010-04-16 22:00:57 följande:
    tillväxt? Växer "hon" inte? Jag fick oxå gå på sånt. magen planade i kurvan.. Vad ska hon heta?
    anledningen är att maxen vägde 2900g till sina 50cm lång han var fullgången men var trött och tagen när han föddes, samt att han var super duper torr  hade hudsprickor  lite varstans på den lilla taniga kroppen=S.... blev dagliga oljebad på bb... sen ville han ju ine amma heler men dete e ju en annan femma. så för at kolla så allt e ok med denna så ville ja ha ett tillväxt UL...

namn vet ja inte än=).... kommer säkert med röstningstråd;)... funderar på Ninja, Martha, Zethare, Melina.... ja det e nga av mina tanke namn=)
    lillronya skrev 2010-04-16 22:01:20 följande:
    Kul att få handla både pojk och flick  denna gången ju! JAg har ju fem att handla till, men en av de vill inte ha molosar. Når fel på henne kanske?
    JA sååååå skojjigt =P ..tänk tjej rariteter=P.. dergel hihi...
    hmm måste vara ngt fel =P inte vilja ha molosar ;).....

prio kommer bli linne å nga 62 knickers t maxen tro ja=)..

PRIO 1 är en vantfleeceoverall i stl 92 så hittar ngn en såå vil jag ha den =)
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 22:02:04 följande:
    ha ha skrattar gott. Vem bet dig? Mygga eller smabon? :D
    HAHAHA.. ja du.. han kan vara rätt BITTsk med =P... tro dock att det vatt en myggelimygga ;)....
  • Greksmurfen
    hzl skrev 2010-04-16 22:09:29 följande:
    NINJA! super fint. Men han mår bra nu? Han behövde bara hämta sig lite? Fick ni försäkring på honom? Du behöver inte svara om du tycker att det är för privat
    han mår bra idag=).. napflaskades upp=). har förskring men det va ju inget man kunde hämta ut ifrån..... ja Ninja e sött ;)... maken som kom på.... han tcker om kampsort  =P tro hon kommer få det namnet i sina namn iaf=)...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17