• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-04-16 21:03:27 följande:
    Tack! Som sagt då klara de det nog bättre än jag.
    Hur många barn har ni?
    Ja det är värst för oss blödiga mammor.. Jag kör hardcore med min tös nu, tycker det är dags att hon lär sig somna själv. Dag ett skrek hon i 1,5 timmar.. tro mig jag ville inget hellre än att ta upp henne. Idag skrek hon 10 min (2 dagar senare) är lite rädd att det ska bli kopplat till något negativt att lägga sig istället. hon har alltid gillat sin säng men dessa dagarn gnäller hon så fort vi kommer in i sovrummet.. Det är svårt att göra "rätt" fasst det är allt man vill
  • hzl
    Busbellan skrev 2010-04-16 21:27:04 följande:
    Men varför får jag ingen bekräftelse
    har du kollat i skräp posten? Där hamnade min..
  • hzl

stod det i zillstar mailet att erbjudandet inte gällde reavaror?

• hzl
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 21:35:46 följande:
    Ja-det stod att det gäller på ordinarie pris
    aha.. skit
  • hzl

Frågar igen, vad har ni för shoppingbudjet?

• hzl
    h80 skrev 2010-04-16 21:51:11 följande:
    åååhhh vill ju oxå gå på salgen
    KOM MED DÅ!!!
  • hzl
    h80 skrev 2010-04-16 21:52:49 följande:
    tror inte jag kan, ska ju ha bebis när som helst
    ja just det! har du nån som köper något till liten åt dig? annars ställer jag upp
  • hzl
    lillronya skrev 2010-04-16 21:53:24 följande:
    Sist hade jag ca 4000 svenska och landar nog där denna gången med.Man kan handla hur mycket som helst, men jag har konstaterat att den summan blir en lagom mängd kläder som används. Mer blir bara att det ligger på hög och inte används. Men det är ju jag det.
    ja men det var exakt ett sånt här tips jag behövde! bra att ha några ramar.. olivers mamma sa minst 10 000! dom pengarna kan jag nog inte ens få fram till shopping
  • hzl
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 21:56:56 följande:
    Ha ha- Olivers mammas budget kan du ju inte lyssna på Hon är ju galen när det gäller shopping och hennes man också
    Hahaha jo. asså C med? det trodde jag inte om honom..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17